proficiat man, ik kan u keuze alleen maar toejuichen
eens ge gebeten gaat zijn van de power/torque zal het moeilijk worden iets anders te zoeken.
alvast succes en veel plezier gewenst 
Thanks! Voor mij is dit inderdaad de beste sedan ooit gemaakt. Echt zot hoe heerlijk deze V8 in zijn toeren klimt. Met zoveel gemakzucht.
Ik heb een vriend die ook een E39 M5 heeft. Die zegt net hetzelfde. E39 M5 for life!
dikke proficiat met den dikke M5 
meer foto's mogen volgen... 
Komt in orde! Momenteel staat 'ie er optisch niet zo mooi bij. En laat net dat zijn wat je het meeste ziet op foto. Teschnisch is hij wel in zeer goede staat. Maar dat is nogal moeilijk om op foto vast te leggen...

Congrats man..
Dikke keuze !
Gaat de E36 nu of komt deze erbij ?
't is toch een lhd zeker want hij staat precies op de rhd trein ? 
Het is een LHD en hij komt inderdaad uit een RHD trein. Origineel aangekocht geweest in Zjermanie en na 3 weken ingevoerd naar UK.
De eerste eigenaar van deze wagen is Jaguar GmbH! Ze hadden een paar M5'en besteld om die eens van dichter bij te kunnen bekijken voor de ontwikkeling van de Jaguar XJR. Op papier was de eerste eigenaar Jaguar Deutschland GmbH en 3 weken later stond hij bij Jaguar UK GmbH. Na de onderzoeken van Jaguar (154km op teller) werd deze verkocht aan een zakenman die er maar 1 jaar mee heeft gereden. Van die zakenman kocht de huidige verkoper en hij heeft/had hem meer dan 7 jaar in zijn bezit.

topic started @ 00,00,00 
komt wel goe met die auto, zoals je zegt al de electronica en de motor is in perfecte staat, das voornaamste, uiterlijk kan je al is goed laten behandelen en eventueel resprayen
succes ermee
en alvast véél plezier gewenst 
Spijtig dat de klok hier niet automatisch OO,00,OO van maakt.

Komt inderdaad wel goed... Geef me even tijd en 'ie krijgt optisch een tweede leven.

Proficiat!
lak behandelen
facelift lichtjes
dropje
PPE testbank

Facelift lichten zijn moddervetgeil en prachtig.

Toch... Ik ben wel voor de PFL lichten met xenon! Je ziet ze minder (omdat iedereen faceliftlichten steekt) en ik vind ze eerlijk gezegd stoerder ogen dan de facelift lichten.
Onderaan zie je een foto van ééntje met PFL lichten. Wat vind je ervan ?!

proficiat, en waar blijven de andere foto's 
en zoals bas vraagt, gaat de e36 weg of niet? (hopelijk niet he
)
nu moeten we echt eens een meeting houden bij M 
Voorlopig blijft de E36 nog. Ik ben er compleet weg van en hij staat er nu heel mooi bij. Ik heb geen kosten bespaart om die erbij te zetten zoals 'ie er nu staat. En het was een zeer lange zoektocht voor mijn E36...

Maar... Ik ga wel niet beide tegelijk inschrijven. Om echt eerlijk te zijn. Ik weet nog niet wat ik ga doen...

Serieus luxe-probleem!

Proficiat met den James. Ge gaat er veel plezier aan beleven 
En jij kan het weten.

Congrats man..
Dikke keuze !
Gaat de E36 nu of komt deze erbij ?
't is toch een lhd zeker want hij staat precies op de rhd trein ? 
lhd en de M3 blijft
(dus stuur aan de juiste kant
) Meer info autowereld maar hij zal dat hier ook nog wel typen zeker 
Steven is mij al voor...

hey sega komt mij maar is halen voor een testrit 
Zal niet voor direct zijn! Maar dat komt wel goed!