Sinds mijn ongeval in april '18 en de revalidatie heb ik telkens het wereldwijdeweb afgezocht voor een vervanger van mijn
SUZUKI GSF650 '11 ben ik verschillende types en modellen tegengekomen.
Testritten gedaan met Fazer, VFR 800 en de droom Speed Triple 955i.
Enkel de Speed Triple kon me eigenlijk bekoren maar die heeft geen ABS dus die heb ik dan uiteindelijk niet gekozen.
Daarna verschiedene GS650 en GSF1250 getest, telkens de nakeds, want de S vind ik walgelijk..
Het karakter van de 1250 bekoorde mij meer dan mijn oude 650, omdat ik niet moet sleuren om vooruit te gaan. Dus geen hoogtoerige motor waarmee ik telkens hoog in toeren moet gaan in mijn hoofd..
Uiteindelijk gegaan voor deze motor : Suzuki GSF1250 van 2007 in Graphite Blue Metallic (YLE)
72kw (97pk) en euro3
Gekocht op 41873 km
MIVV GP of MIVV OVAL (is goed opzoeken welk type het is, want ik heb geen db-killer en denk niet dat die van de Leovince van de oude motor erin past..)
Givi topkoffer
Stuureindespiegels & Minispiegels ( Minispiegels eraf gehaald, heb geen 2 sets spiegels nodig op de moto

)
Bagster Comfortzadel

In juli nog bij Jacqmaer geweest voor een klein onderhoud, dus daar zit ik goed.
De K&N Filter ga ik is proberen na te kijken in welke staat deze is, nog nooit de filterhuis in een bandit vervangen.
Kortom, volgende week inschrijven en hopelijk de plak snel in de bus.
Dan kan ik na 4 maanden eindelijk terug genieten van hetgeen ik graag doe
Aanpassingen : Groot onderhoud en afstellingLED pinkersValblokkenFront Headlamp HousingOphangingRear HuggerLED of Xenon conversie voorlichtGPS aansluitenBugspoilerRadiator beschermingStuurGsxr rempompKoppelingshendel en remhendelVoetsteunenStuurhandvatenDetailing