Auteur Topic: [F07,F10,F11] NBT versus NBT Evo 6  (gelezen 943 keer)

Offline Tony_ca1

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
[F07,F10,F11] NBT versus NBT Evo 6
« Gepost op: 5 januari 2022, 19:21:19 »
Hallo allemaal..
Ik heb momenteel in mijn F10 LCI van 2016 een NBT-HU  professional navigation, radio DAB+ dit is een retrofit die ik in Duitsland heb laten doen had eerst gewoon NBT-HU alles hetzelfde behalve geen DAB+.
Nu kan ik een upgrade doen naar NBT EVO6 Carplay spreekt mij wel aan maar ik vraag mij af is dit wel een meerwaarde tegenover mijn NBT?? >Nu kan ik zelf de navigatie map updaten door gebruik te maken van DE reader en een FSC generator voor de NBT EVO gaat dit niet meer en ben ik weer afhankelijk van anderen . En vraag mij af of dit de som van bijna 1000 waard is en dit is alleen om de headunit te vervangen dus behoud mijn eigen scherm anders is het nog eens 400 euro erbij. Maar zo een touchscreen is iets dat niet echt hoeft voor mij.

Graag jullie mening..
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2022, 10:42:30 door Tony_ca1 »

Offline dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
Re: BNT versus NBT Evo 6
« Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2022, 12:18:00 »
Ik heb dat ook gedaan in mijn F31 en vond dat toch de moeite. Navigatie gebruikte ik van de coyote, altijd up to date. Wel een coyote extend Abbo afsluiten. Maar ik vind dat zalig.
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo Sold
E34 535i
C63 V8

Offline Tony_ca1

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2022, 13:07:30 »
Ok bedankt dannyro..
mag ik vragen hoe jij nu Je kaarten update? bij mijn NBT doe ik dit zelf je kunt gemakkelijk een FSC genereren voor de NBT maar voor de EVO gaat da niet meer.
Plus wat ik wel al weet en zeer spijtig vind is dat navigeren via carplay ( Waze of Google maps ) niet geprojecteerd  word in mijn headsup display gelijk de originele navigatie doet.

Offline dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #3 Gepost op: 6 januari 2022, 15:00:13 »
Ok bedankt dannyro..
mag ik vragen hoe jij nu Je kaarten update? bij mijn NBT doe ik dit zelf je kunt gemakkelijk een FSC genereren voor de NBT maar voor de EVO gaat da niet meer.
Plus wat ik wel al weet en zeer spijtig vind is dat navigeren via carplay ( Waze of Google maps ) niet geprojecteerd  word in mijn headsup display gelijk de originele navigatie doet.

Geen updates meer, alles via CarPlay, dat het niet getoond wordt in de Hud stoorde mij niet. Wagen is wel verkocht, maar heb een andere met Carplay ;)
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo Sold
E34 535i
C63 V8