Auteur Topic: [F3X] BMW Performance remschijven + blokken  (gelezen 512 keer)

Offline KenM3

• Trade Count: (+4)
  • Grand Prix Winner
[F3X] BMW Performance remschijven + blokken
« Gepost op: 18 april 2022, 13:48:15 »
Bij deze verkoop ik mijn voorste set BMW performance remschijven en blokken, dus origineel BMW materiaal.
Ik heb deze set iets minder dan 14000km gebruikt op mijn Alpina B4, de set is in perfecte staat en zit nu volgens mij op 1/4de van zijn levensduur.

Ik heb de set vervangen omdat ze door hun sportieve aard, gegroefd en geboord meer lawaai maken dan een normale schijf en zeker tijdens het cabriocruizen was dit voor mij niet nodig  ;D

Moest ik ze op een coupé, touring of ander model gehad hebben dan zou het me zelfs amper gestoord hebben denk ik...Ik heb bij het verwijderen alles mooi genummerd en genoteerd zodat elke schijf en blok terug op zijn juiste plaats kan komen. Remsensor is er niet bij

Nieuwprijs van deze set was ergens boven de 600€ als ik het me goed herinner, vaste Bimmerboardprijs 220€

Zou passen op de Fx serie met de blauwe sportremmen, performance remmen of bij de Alpina's
Opgelet dit zijn de grote schijven van 370mm, ze bestaan ook in 340mm dus kijk/meet goed na of dit de juiste maat voor u wagen is.