De Werkplaats > Carrosserie & Ramen

[F07,F10,F11] F11 - 2010 - M pakket naplaatsen

(1/1)

joe bmw:
Hoi hoi, ik ben nieuw op dit forum en zit met enkele vragen. ?? Ik heb een 525d 3.0l van 2010, Sophisto Gray Bri., 2 jaar geleden gekocht met 36000km !!! op de teller, nu ondertussen 46000km. Dus hij heeft wel wat leeftijd maar voor mij is hij als nieuw, als je hem opent ruikt het leder zelfs nog nieuw, het interieur is full option echt toptop, rijden top. MAAR en hier komt het, aan de buitenkant is hij standaard. Opzich niks mis mee, maar als ik één met Mpakket zie rijden vind ik dit toch pakken mooier. Nu is mijn grote vraag hoe ik dat het beste aanpak? Originele onderdelen van BMW of is aftermarket even goed ( alhoewel ik hier zelf mijn twijfels bij heb )? Een goede carrosier vinden vind ik ook moeilijk, gisteren bij eentje lansgeweest, op aanraden van een vriend, deze zou de stukken spuiten en monteren voor ongeveer 1200€, maar ik moet de onderdelen zelf bij BMW bestellen (een heel gedoe). Dan had ik een bedrijfje in Nederland gevonden die dit al meermaals gedaan hebben (van standaard naar Mpack) WWW.BMWMpakket.nl deze werken ook enkel met oem onderdelen. Het is wel 2uur rijden maar daar heb ik precies iets meer vertrouwen in, deze vragen 4200€ tot. Heeft iemand hier ervaring mee of waar hebben jullie het M pakket laten zetten? Thanks

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie