De Werkplaats > Coderen

[E90] Airco uitgevallen na LCI retrofit

(1/1)

6-cilinderke:
Dag mensen.
Ik heb onlangs een retrofit op mijn wagen gedaan van CCC navigatie naar CIC Pro.
Succesvol geplaatst en gecodeerd.
Bij de retrofit heb ik ook de LCI klima geplaatst (die bijna volledig dezelfde is, enkel de 2 grote draaiknoppen hebben een zilvere rand).
Sindsdien is echter mijn airco uitgevallen.
Ik vermoed dus dat het probleem ligt bij die klima. Dient hier nog iets gecodeerd te worden? Ik ben geen expert hierin, de Cic coderen was mijn eerste codeer ervaring (via NCSExpert)

Bedankt voor jullie tijd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

6-cilinderke:
Niemand?

b_ken:
Zo iets is altijd moeilijk he.
Om te beginnen ... misschien is er niet eens iemand hier op het forum die net diezelfde "ingreep" gedaan heeft in die auto. En als dat al zou zijn, moet daar ook nog net hetzelfde probleem zich hebben voor gedaan, vooraleer jij geholpen gaat worden.

Wel dapper dat uw eerste codeer ervaring meteen zo iets is.  :wiggleyes:

Ik zou proberen eens terug de originele klima bediening erin te steken of ik zou naar iemand gaan die wat meer ervaring heeft met coderingen/retrofitting. @Spasta

6-cilinderke:
Ik weet het. ‘T is vragen achter een speld in een hooiberg. Maar je weet maar nooit. Zijn toch wel wat mensen die een CIC retrofit gedaan zullen hebben…

Het viel best mee hoor. Staat eigenlijk zo goed als allemaal stap per stap uitgelegd op YouTube en e90post etc…

Het probleem is dat ik mijn CCC en klima heb omgewisseld met iemand die zijn wagen in stukken verkocht, dus de oude klima steken is geen optie meer helaas…

En Spasta ken ik, ben al bij hem geweest metijn wagen. Het is gewoon een serieus eindje rijden en zou graag eerst zelf eens proberen voordat ik het aan de pro’s overlaat. Nu valt er nog met het ruitje open te rijden maar als het vanaf volgende week terug wat warmer begint te worden wil ik die airco wel gefixt krijgen :-D

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie