Het Forum > BimmerBoard Meet & Greet
Bmw Fan Day
stevos:
De nieren van de nieuwe M3/M4 zijn totaal anders dan deze van de 4 serie - niet die M340i style grill, maar horizontale zwarte strepen, mooie luchtinlaten onderaan.
En nog steeds gespierde hips 8)
midas:
Gisteren de nieuwe M3 & M4 mogen aanschouwen in Key West, de beide wagens écht waanzinnig mooi en ook bruut waardoor de grote nieren helemaal niet storen en mooi tot hun recht komen.
Mijn minpuntje ; de hard core zetels die erg hard overkomen en (voor mij)moeilijk waren om vlug uit de auto te komen.Blijkbaar was dit optioneel en zijn de standaard sportzetels meer confortabeler. :iono:
Voor de rest niets dan lof! :thumbsup:
Avus_3.0:
--- Citaat van: midas op 11 september 2020, 08:26:43 ---Gisteren de nieuwe M3 & M4 mogen aanschouwen in Key West, de beide wagens écht waanzinnig mooi en ook bruut waardoor de grote nieren helemaal niet storen en mooi tot hun recht komen.
Mijn minpuntje ; de hard core zetels die erg hard overkomen en (voor mij)moeilijk waren om vlug uit de auto te komen.Blijkbaar was dit optioneel en zijn de standaard sportzetels meer confortabeler. :iono:
Voor de rest niets dan lof! :thumbsup:
--- Einde van citaat ---
:thumbsup: Goed dat je kan kiezen tussen verschillende zetels, voor iedereen wat wils. Maar wat of waar is Key West?
midas:
--- Citaat van: Freke op 11 september 2020, 09:34:59 ---
:thumbsup: Goed dat je kan kiezen tussen verschillende zetels, voor iedereen wat wils. Maar wat of waar is Key West?
--- Einde van citaat ---
Key West is een verzameling van speciale feestzalen/vergaderzalen die er uit zien als een soort hangaar te Anderlecht. :)
Avus_3.0:
--- Citaat van: midas op 11 september 2020, 10:38:29 ---Key West is een verzameling van speciale feestzalen/vergaderzalen die er uit zien als een soort hangaar te Anderlecht. :)
--- Einde van citaat ---
Ah ok daar was dan een speciaal event te doen waar de nieuwe M modellen tentoon gesteld stonden. :thumbsup:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie