Het Forum > BimmerBoard Meet & Greet

Bmw Fan Day

<< < (10/14) > >>

stevos:
De nieren van de nieuwe M3/M4 zijn totaal anders dan deze van de 4 serie - niet die M340i style grill, maar horizontale zwarte strepen, mooie luchtinlaten onderaan.

En nog steeds gespierde hips  8)

midas:

Gisteren de nieuwe M3 & M4 mogen aanschouwen in Key West, de beide wagens écht waanzinnig mooi en ook bruut waardoor de grote nieren helemaal niet storen en mooi tot hun recht komen.
Mijn minpuntje ; de hard core zetels die erg hard overkomen en  (voor mij)moeilijk waren om vlug uit de auto te komen.Blijkbaar was dit optioneel en zijn de standaard sportzetels meer confortabeler. :iono:
Voor de rest niets dan lof! :thumbsup:

Avus_3.0:

--- Citaat van: midas op 11 september 2020, 08:26:43 ---Gisteren de nieuwe M3 & M4 mogen aanschouwen in Key West, de beide wagens écht waanzinnig mooi en ook bruut waardoor de grote nieren helemaal niet storen en mooi tot hun recht komen.
Mijn minpuntje ; de hard core zetels die erg hard overkomen en  (voor mij)moeilijk waren om vlug uit de auto te komen.Blijkbaar was dit optioneel en zijn de standaard sportzetels meer confortabeler. :iono:
Voor de rest niets dan lof! :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

:thumbsup: Goed dat je kan kiezen tussen verschillende zetels, voor iedereen wat wils. Maar wat of waar is Key West?

midas:

--- Citaat van: Freke op 11 september 2020, 09:34:59 ---
 :thumbsup: Goed dat je kan kiezen tussen verschillende zetels, voor iedereen wat wils. Maar wat of waar is Key West?

--- Einde van citaat ---

Key West is een verzameling van speciale feestzalen/vergaderzalen die er uit zien als een soort hangaar te Anderlecht. :)

Avus_3.0:

--- Citaat van: midas op 11 september 2020, 10:38:29 ---Key West is een verzameling van speciale feestzalen/vergaderzalen die er uit zien als een soort hangaar te Anderlecht. :)

--- Einde van citaat ---

Ah ok daar was dan een speciaal event te doen waar de nieuwe M modellen tentoon gesteld stonden.  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie