Het Forum > BimmerBoard Meet & Greet

Bmw Fan Day

<< < (9/14) > >>

Avus_3.0:
En wat vonden diegene die er wel waren van de nieuwe M3 en M4? Stonden ze er in gewone kleuren of nog met de camokleuren?
Ok blijkbaar hebben ze alle 2 de grote gril vooraan maar viel deze nog wat mee op de bredere flanken en agressievere bumpers van de  :///M:  modellen?

PIRRE.:
M4 was in een agressieve groene metallic kleur wel knap, M3 was mat grijs/zwart. Vond ik van kleur iets minder.
Allebei uiteraard met de grote grill/ nieren, ik vind het ni mis.
480 pk alleen in manueel te krijgen, de competition met 510pk is er in automaat en kun je kiezen 4x2 of 4x4.
Vrij veel standaard oa laserlights dacht ik.
Stoelen zijn echt vet.
Ik vond het allemaal wel knap, het is anders maar meer dan OK.
Lanceringsprijs zou 5000€ meer zijn dan de F80-82. Officiele cijfers pas over 14d.
Co2 cijfers wisten ze ni

gfk807:
Ik vond dan weer de M3 knapper hoe hij daar stond  8)

De grote nieren beginnen te wennen en in het zwarte van deze Mís  :thumbsup:

Waren wel direct de competitions die er stonden.

Stoelen ook zeer knap met carbon deel tss de benen.

Zagen er veelbelovend uit  :bow:

Avus_3.0:
Thanks gasten voor de info.  :thumbsup:

Ik ben zeker ook geen fan van die grote gril maar ik denk idd dat het op de agressievere bumpers van een M nog wel zal meevallen. Ook zal de kleur van de wagen een grote rol betekenen hoe de gril gaat overkomen. Beetje wennen maar ik denk wel dat het gaat goed komen met de nieuwe M modellen...

midas:

--- Citaat van: PIRRE. op  7 september 2020, 12:59:30 ---M4 was in een agressieve groene metallic kleur wel knap, M3 was mat grijs/zwart. Vond ik van kleur iets minder.
Allebei uiteraard met de grote grill/ nieren, ik vind het ni mis.
480 pk alleen in manueel te krijgen, de competition met 510pk is er in automaat en kun je kiezen 4x2 of 4x4.
Vrij veel standaard oa laserlights dacht ik.
Stoelen zijn echt vet.
Ik vond het allemaal wel knap, het is anders maar meer dan OK.
Lanceringsprijs zou 5000Ä meer zijn dan de F80-82. Officiele cijfers pas over 14d.
Co2 cijfers wisten ze ni

--- Einde van citaat ---
Laat ons hopen dat het totaalplaatje zal meevallen ivm de uitstoot/Biv, in de motorisatie S58 heb ik alle vertrouwen daar deze nu ook reeds zijn werk doet in de X3M en X4M.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie