Mijn Voertuig > M2

2020 - F87 - ///M2 Competition - Saphirschwarz - M DKG

<< < (2/112) > >>

Mario68:
Elke keer als ik hier inlog is er precies een nieuwe M2C bij  :D
Vette bak   :thumbsup:

Pol:
Dikke proficiat Xavier! :thumbsup:
Over die crack hub zou ik mij geen zorgen maken. Hier is blijkbaar niemand die er last van heeft, anders was er misschien toch al een reactie gekomen. Ik denk ook dat, als BMW dit als een gevoeligheid op die wegens zou ervaren, ze er wel al iets zullen aan gedaan hebben.
Ben wel benieuwd of je vooraan zonder problemen 255 zal kunnen opleggen. Er is bijvoorbeeld een winterset voor de M3/M4 met 4x255 banden, maar voor de M2 adviseert men toch 235, zeker vooraan.

Pol:

--- Citaat van: Mario68 op 31 januari 2020, 20:27:24 ---Elke keer als ik hier inlog is er precies een nieuwe M2C bij  :D
Vette bak   :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Het is maar de CS die hier en blijkbaar ook nergens populair is. :iono: Maar dat kan ik perfect begrijpen... ;) De komende weken zal moeten blijken of dit werkelijk een overbodige en dure update is. :thinking:

r1sthebest:

--- Citaat van: Pol op 31 januari 2020, 21:12:41 ---Het is maar de CS die hier en blijkbaar ook nergens populair is. :iono: Maar dat kan ik perfect begrijpen... ;) De komende weken zal moeten blijken of dit werkelijk een overbodige en dure update is. :thinking:

--- Einde van citaat ---
De CS  is PRACHTIG! Maar is toch wel duur vind ik persoonlijk.

gfk807:

--- Citaat van: Pol op 31 januari 2020, 21:12:41 ---Het is maar de CS die hier en blijkbaar ook nergens populair is. :iono: Maar dat kan ik perfect begrijpen... ;) De komende weken zal moeten blijken of dit werkelijk een overbodige en dure update is. :thinking:

--- Einde van citaat ---

Ik zou toch mijn bronnen al eens aanspreken @Pol bij je concessie en dat crankhub probleem eens aankaarten dat ze dat gaan aanvaarden als een ALGEMEEN probleem want als de getunede er ietsjes vatbaarder voor zijn dan zal je CS met zijn extra pks er ook nog gevoeliger voor zijn.

@Boin zou toch al genoeg bewijzen moeten verzameld hebben als hij er al 10 heeft moeten fixen en allemaal met nog zeer weinig kms  :iono:

Kunnen we dan als BBers niet eens STERK staan ?  :iono:  :thumbsup: :clap:

@Artemis zal ook wel kunnen helpen veronderstel ik in zon zaak  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie