Mijn Voertuig > M2

2020 - F87 - ///M2 Competition - Saphirschwarz - M DKG

<< < (110/112) > >>

r1sthebest:

--- Citaat van: Gré E36 op 17 februari 2022, 16:52:03 ---Geert is inderdaad een topper!
Werk ik heel vaak mee werkgerelateerd en alleen maar lof over!
Die staat nog achter zijn klanten en gaat ervoor strijden tegen experten ook!  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---
Inderdaad,  superkerel! Wat die wil en kan bereiken voor zijn klanten.  :bow:

gfk807:
Amai dat kan idd tellen  :bow:

Ze bestaan nog  :thumbsup:

Rub1con:
Ik ben hier al een tijdje niet meer actief geweest en nu dus aan een inhaalslag bezig.

Ben je nog tevreden van de lightweight?
Ik heb precies dezelfde combo besteld, komt wss vandaag binnen.

Ik zal mijn eigen draadje weer eens updaten, is al te lang geleden ;)

r1sthebest:
Ja hoor, héél tevreden erover. Niet overdreven veel lawaai en toch veel mooier dan standaard.
Succes met die van u 😉👍🏻

r1sthebest:
Twee weken geleden bij Guy De Clerq geweest om de remolie te upgraden naar Castrol SRF en de Pagid rsl29 blokken te plaatsen. Ik dacht volgende week op de M Fan Days terug eens op Zolder te rijden, maar ik was te laat om in te schrijven.  😔
Dus vandaag voor de 1ste keer naar de Nürburgring geweest naar de 'green hell driving days". Het begon al goed! Op het werk vertrokken met een vijs in de band, dus eerst nog die vijs eruit laten halen en band laten herstellen, dus kon ik maar om 08.30u vertrekken. Eenmaal aangekomen eerst eens gaan toeschouwen op Brunchen en Plantzgarten. Er was redelijk veel volk, maar ik wou toch eens rijden. Dus een kaartje gekocht voor 2 ritjes. Amaai, wreed circuit! 😳, na die 2 ritjes alles een beetje laten afkoelen (mijzelf nog het meeste 😅)  en na een uurtje nog eens 2 ritjes gekocht. Elke rit waren er gele vlaggen. Ik heb zoveel mogelijk op safe gespeeld, want wou de boel daar niet in het decor zetten. En al een geluk dat onze zoon mee was met zijn "circuitkennis" van op Play-station 😀 want anders was het nog erger geweest. Amaai, tegen dat je dat daar kent! En ik speel geen Play-station 😁
Chapeau aan alle snelle jongens ( @Franzino )  en meisjes die daar rijden!
Hier mijn "prutserfilmpje" ☺️ En nu lag het zeker en vast niet aan mijn remmen  of banden hoor! 😃 supergoede banden en remmen, maar de piloot 🤔🤪

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie