Mijn Voertuig > M2

2020 - F87 - ///M2 Competition - Saphirschwarz - M DKG

<< < (3/112) > >>

r1sthebest:

--- Citaat van: Pol op 31 januari 2020, 21:09:58 ---Ben wel benieuwd of je vooraan zonder problemen 255 zal kunnen opleggen. Er is bijvoorbeeld een winterset voor de M3/M4 met 4x255 banden, maar voor de M2 adviseert men toch 235, zeker vooraan.

--- Einde van citaat ---
Normaal zou het geen probleem mogen zijn.
https://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1595225

Angelo-Taycan:
Waarom liefst geen pano dak als ik vragen mag?

r1sthebest:

--- Citaat van: Angelo1994 op 31 januari 2020, 22:28:28 ---Waarom liefst geen pano dak als ik vragen mag?

--- Einde van citaat ---
Ik ben daar geen fan van. In mijn F10 zat dit ook, en ik zet dat eigenlijk bijna nooit open.
Zeker niet voor het "extra gewicht" zoals ik soms lees. Dat maakt mij niet zoveel uit.

PatrickVH:
Proficiat!
Een M eigenaar is sowieso een gepassioneerde autoliefhebber die dat extra beetje onderhoud van een zwarte auto er graag bijneemt.

gfk807:

--- Citaat van: r1sthebest op 31 januari 2020, 22:50:22 ---Ik ben daar geen fan van. In mijn F10 zat dit ook, en ik zet dat eigenlijk bijna nooit open.
Zeker niet voor het "extra gewicht" zoals ik soms lees. Dat maakt mij niet zoveel uit.

--- Einde van citaat ---

Geeft toch wat meer licht in het interieur vind ik en op klapstand altijd leuk voor wat meer sound dus ook mee rijbeleving maar idd indien je t niet echt gaat missen/gebruiken dan overbodig want is ook geen goedkope optie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie