De Werkplaats > Carrosserie & Ramen

Auto volledig herspuiten

(1/4) > >>

Bort:
... in dezelfde kleur.
Wat moet er gebeuren en hoeveel gaat mij dat ongeveer kosten?
Het moet PERFECT gedaan worden... ;)

Liefst zonder het interieur, motor,... eruit te halen.

Druppel:
Doe misschien even een PM naar Beamerke325 (Carlo).

Ik heb er al werk van gezien en hij heeft voor mij ook al een paar kleinigheden gespoten en ik moet zeggen, hij weet verdomd goed waar hij mee bezig is. Toffe gast ook trouwens. Doe hem de groeten van mij. ;)

Frits:
Wat moet er gebeuren: lichten, zijpinkers, bumpers, kofferspoiler etc demonteren, als ge hier en daar een blutske of zo hebt, uitblutsen/plamuren, eventuele roestplekjes bijwerken (oh ja, op een E36 van die leeftijd kunnen die er zijn hoor), dan de wagen volledig schuren, en spuiten he.  En dan voorzichtig alles terug monteren.  (de laatste keer dat mijn E36 volledig gespoten was, heb ik hem kunnen monteren zonder één onderdeel te beschadigen.  Normaal doe ik altijd wel ergens ne stomme move, zodat mijn pasgespoten bolide terug ergens een kras heeft).

Ik schat dat je er met een 1300 euro vanaf moet komen, als je dat demonteren en monteren zelf doet.

Nu, eerlijk gezegd zou ik dat niet doen met een wagen die zo intensief gebruikt wordt als de jouwe.  Nadat die gespoten is, ga je daar extreem voorzichtig mee zijn, en dan mis je half de fun.  (vb op dat Peugeot pleintje, daar heb ik 2 keer op rij een paar serieuze kretsen opgelopen met mijne 5)

PsynceFiction:
^^ What he said. ;)

Gebruik de wagen waarvoor 'm dient. No show but GO! ;D Dan maakt een kras, deukje of wat mindere kwaliteit van lak niet uit.

Iksree:

--- Citaat van: PsynceFiction op 22 april 2007, 14:38:18 ---^^ What he said. ;)

Gebruik de wagen waarvoor 'm dient. No show but GO! ;D Dan maakt een kras, deukje of wat mindere kwaliteit van lak niet uit.

--- Einde van citaat ---

^^ I'm with stupid  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie