De Werkplaats > Carrosserie & Ramen

[F11] Comforttoegang rechter kant opent vanzelf

(1/1)

Bilal Dariyeri:
Hallo iedereen
Mijn Bmw F11 2013 facelift heeft laatste tijd problemen met comforttoegang als we de auto afsluiten en komen aan de rechterkant te staan springt die vanzelf terug open. Je hoort constant een 'klik'-geluid. Hetzelfde geluid als je deuren niet op slot zijn en je drukt nogmaals op de knop van je afstandsbediening om de deuren te openen. Weten jullie wat de oorzaak is? Kunnen jullie me wegwijs maken aub?
Alvast bedank.

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

Jean:
Hoogstwaarschijnlijk de deurklink die defect is. Komt vaak voor.. Bestellen bij BMW en vervangen (worden geleverd in kleur). Of een goedkopere optie: de stekker losmaken. Comfort toegang werkt dan niet meer op de betreffende deur. De rest van het systeem blijft wel actief.

Bilal Dariyeri:

--- Citaat van: Jean op 17 juni 2019, 23:13:00 ---Hoogstwaarschijnlijk de deurklink die defect is. Komt vaak voor.. Bestellen bij BMW en vervangen (worden geleverd in kleur). Of een goedkopere optie: de stekker losmaken. Comfort toegang werkt dan niet meer op de betreffende deur. De rest van het systeem blijft wel actief.

--- Einde van citaat ---
Dank u Jean voor uw inbreng... zal eens proberen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

jeroenvg:
Ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn F11.
Blijft maar open gaan en je hoort een tikkend geluid bij alle portieren. OPEN OPEN OPEN
Deurklinken vervangen, helpt niet. ISTA D: geen foutcodes....
Hoe het op te lossen??

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie