Mijn Voertuig > M2

2018 - F87 - ///M2 Competition sunset Orange DKG

(1/71) > >>

TR335I:
Gisteren bestelbon getekend voor en  :///M: 2 Competition  :exited:
Sunset Orange gekozen als kleur
binnen 2 weken kan ik gaan kijken naar de kleur als deze niet bevalt in het echt zal het sunset orange worden dan wel met de geüpgrade remmen aangezien blauw remklauwen met sunset echt mijn zin niet is.
Als opties heb ik
Jet black 788M 19”
Dkg
Zonnewerend glas
Carbon interieur trim
12v stopcontact
H/k sound system
M sportzetels
Speed limit info
De optionele remmen

Voor de rest is hij standaard zeker compleet uitgerust .
Nu nog wachten tot eind september 😖😖😖
Langst de andere kant is het al jaren mijn droom om terug en  :///M: te hebben dus die paar maandjes kunnen er ook nog wel bij 😂

Voski:
Proficiat!
Heb zowat dezelfde besteld, enkel twijfel ik nog tussen manueel of dkg...
Waar kan je de kleur gaan bekijken? Twijfel ook nog tussen het grijs of oranje!

Junni:
Proficiat!! Ik zou hem ook in het HS bestellen met de Jet Black velgen...of toch voorlopig, want wil HS in het echt zien. Waar kan je hem gaan bezichtigen binnenkort? Misschien moeten we met ons allen afzakken dan  8)

Franzino:
Zijn die M3/M4 stoelen nu standaard in Belgie op de M2 comp?
De zilveren geüpgrade 6 zuigers / 4 zuigers remmen wat kosten die nu als optie? Ik zou die optie sowieso nemen of vind je de blauwe mooier met Hockenheim zilver en kom je zelden op circuit....dan heeft het minder nut.

Franzino:

--- Citaat van: Voski op 10 mei 2018, 15:14:46 ---Proficiat!
Heb zowat dezelfde besteld, enkel twijfel ik nog tussen manueel of dkg...
Waar kan je de kleur gaan bekijken? Twijfel ook nog tussen het grijs of oranje!

--- Einde van citaat ---

Toen ik mijn MY 17 M2 bestelde heb ik ook lang getwijfeld tussen manueel en DKG (zie mijn topic). Uiteindelijk met beide test gereden en beslist om vr manueel te gaan...nu 33.333km later nog geen dag spijt van gehad en zeer blij dat ik niet DKG heb genomen. Maar dat is echt zo een persoonlijke keuze; er is geen goed of slecht...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie