De Werkplaats > Coderen

[F07,F10,F11] BimmerCode app

<< < (2/14) > >>

Woodykipo:

--- Citaat van: M Coupe Driver op 20 november 2017, 12:27:26 ---Bedankt voor de uitleg!

Heb er al veel positiefs over gelezen, op 1 of 2 gevallen na waar het is misgelopen (app geblokkeerd of verbinding verbroken tijdens coderen waarbij de idrive blijkbaar volledig foetsie/geblokkeerd was en uiteindelijk bij de dealer mocht gaan).

Je spreekt over de juiste versie android... wat is de juiste versie dan?  En ik heb iderdaad de Icar 2 besteld (komt denk ik ook uit China).

--- Einde van citaat ---
Ik bedoel gewoon dat je een Android en een IOS versie hebt :)

M Coupe Driver:

--- Citaat van: Woodykipo op 20 november 2017, 12:29:06 ---Ik bedoel gewoon dat je een Android en een IOS versie hebt :)

--- Einde van citaat ---

Aah ok  :D

Ik heb wel de oudere CIC versie (2012) wat veel beperkter is maar hoop toch een paar leuke coderingen te doen :)

Woodykipo:
Als je op de website http://www.bimmercodeapp.com/ wat naar beneden scrollt en op je type wagen klikt dan krijg je per module een overzicht van wat er ongeveer(als je sommige opties of modules niet hebt zal het natuurlijk niet gaan) allemaal mogelijk is.Heb ondertussen bij mijn F30 en de Mini F56 van mijn lief wat kleine dingen aangepast zoals de start/stop met geheugen en verlichting aan de deurklinken die aangaat als je de wagen in achteruit zet(vond ik handig om de stoeprand wat beter te zien in het donker),bij mijn wagen 2 keer mogen doen want de coderingen waren weg na een software-update bij de dealer :P

Joe_m:
Hi all,

Welke adapter kies je dan op de de site van amazon?
Wanneer je Vgate Icar 2 ingeeft, komt er een kleine reeks andere zaken oplichten?
Thx

Joe_m:
Aksook,
kan je hier Us lights mee aanvinken?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie