De Werkplaats > Coderen

[E60] Codering probleem zie laatste post

(1/7) > >>

nickbmw330i:
Beste leden,

ik zit met het volgende probleem ik had vandaag men auto binnen gestoken bij de lokale dealer.
voor iets opnieuw in te coderen die ik al had maar verdwenen is achter een tijdje, dit gaat dus over de pinker die kniperen tijden het
ontgrendelen van de wagen en 2x bij het sluiten, en terwijl ze erin zitten angel eyes laten coderen dat ze aangaan van zodra ik de wagen ontgrendel
tot ik stop met rijden en vergrendel. nu ik moest em gaan halen en wisten ze me te vertellen dat ze niet in het systeem geraken om een codering te maken??
en dat ze zelfs niet weten welke software erop zit, dat het mss geen bmw software is??

Wie weet raad of kan me helpen?
iemand die een laptop heeft en kan coderen? zodat ik het is kan zien ofzo?

wat info:
e60 520i (2.2 m54 6cilinder) van eind 2003.

mvg

b_ken:
Had je hem al eerder ergens laten coderen om dat knipperen bij openen en sluiten te bekomen ?
Mijne heeft dat namelijk altijd al gedaan, zonder dat eraan gecodeerd was.
Als hij het altijd al heeft gedaan en nu ineens niet meer is er misschien idd. wel iets stuk.
Maar dat ze bij de dealer niet meer in het systeem geraken is toch vreemd. En dat ze denken dat er geen BMW software meer in zit is nog vreemder. Van wat dan ? Een Renault of zo.  :thinking:

kraftbayer:
Volgens mij is er ergens iets in een module stuk.
Normaal moet de Dealer wel kunnen zien welke module er niet communiceerd.
Zijn er zelf misschien Aftermarkt lampen of Xenons of Led lichten bijgezet.
Dan kan het wel gebeuren dat er soms een module tureluut word ;)
Grtn,
Kraftbayer :thumbsup:

nickbmw330i:
Bedankt voor de snelle reactie,
ik nog niks laten coderen aan de wagen, hij knipperde wel toen ik hem kocht..
ik heb ook nog geen andere aanpassingen gedaan buiten de spuitwerken.
originele xenon koplampen en achterlichten, interieurverlichting heb ik wel naar leds gedaan.

mss ja een module mja om te weten de welke moet em uitgetest worden neem ik aan.
hij moet volgende week toch binnen voor koelvloeistofreservoir en darm, fucking winter heeft een klein scheurke veroozaakt in reservoir en darm die eraan hangt..:s

en voor die angel eyes te laten aangaan als ik ontgrendel.. alternatief: kabel van interieurverlichting naar angeleyes?
een andere software dan bmw kan niet, ze denken een of ander tuning software ofzo... ?!?!? i'm confused

grts

nickbmw330i:
De software kan zen eigen toch niet gewist hebben? of mss door een module die defect is dat ze er niet in kunnen? zou dit kunne? kloop ier al heel de avond te denken lol
(of software gefaald heb daar al is van gehoord...)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie