Het Forum > BimmerBoard Meet & Greet

Nabespreking: "Sleep - Eat - Drift" 19/03

(1/45) > >>

WÅky:
Net op het hotel gearriveerd én al terug op't net!

Dank aan de schitterende organisatie vandaag! Jammer dat de laatste sessie al om 4u30 was, had er graag nog éééééntje gedaan  :exited: Maar niets anders dan lof, en zou het graag nog een keertje overdoen  :bow:  :clap:

Sebiet misschien al een filmke of foto uploaden als dat internet mij dat hier toelaat.

Morgen nordschleife  >:D ...droog welliswaar. Zal er een andere rijstijl op nahouden!

Nogmaal thx aan organisatie, alle sportieve rijders, alles top!  :thumbsup:

BMWdimi89:
Ik ben benieuwd naar het filmpje  :clap:
Wordt een duur weekendje zo te zien  ;D

Bimmerstyle:
Ik ondertussen ook terug (in Genk weliswaar). Top namiddag gehad. :thumbsup:

Ben net m'n foto's eens aan't bekijken geweest en van de 250 of zo die ik er genomen heb zijn er toch een 50-tal bruikbaar. :P

Als ik straks thuis ben en ik val niet met mijn botten in slaap zal ik ze nog proberen online te gooien. Anders zal't voor morgen zijn.

In alle geval, ik heb me goed geamuseerd en dit is zeker voor herhaling vatbaar. :thumbsup:

(misschien da'k dan zelf een set wanli's onder de funfer steek en een beetje gek ga doen... :wiggleyes: )

marcnancy:
he
ik bedank de mensen namens mij en mijn zoontje, hij vond het echt kei tof dat jullie met hem gedrift hebben hij ,en wou het nog is mee maken .
ben blij dat we gekomen zijn,elk van juliie echt toffe mensen .
bedankt dat jullie mijn zoontje zo een fijne dag hebben laten beleven.
we hebben er echt van genoten .
groetejes van jonathan   en marc 

Bimmerstyle:
Een paar sneak previews. Zit niet achter mijn eigen pc nu en moet hier met een trackball werken ipv een muis dus het gaat voorlopig bij deze 5 blijven. De rest volgt als ik thuis ben. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie