Auteur Topic:  M4 CS  (gelezen 1001 keer)

Offline Bananenman

• Medewerker
  • Trade Count: (0)
  • Crashed!
Re: M4 CS
« Reactie #30 Gepost op: 1 juni 2017, 15:21:44 »
Hoe meer ze weglaten hoe duurder die beestjes worden hé  ;)
Ik denk dat Richard Hammond of Clarckson ooit dezelfde joke maakte in een 997 GT3  :D
"One day someone who doesn't own a Porsche will be charged a million pounds!" (of iets in die trend, ik ben diep in mijn geheugen aan het graven...)
Überdaily: E87 120d

Offline kietekiet

• Pole Position
« Reactie #31 Gepost op: 1 juni 2017, 22:41:47 »
ik zit met de competition uitlaat maar zonder de plofjes.. en vind het koudstart super klinken...(met de kleppen open natuurlijk)
heb al eens hetzelfde toerental aangehouden maar klinkt met warme uitlaat toch veel stiller dan de koldstart....
als ik hem start, laat ik de garage poort dicht tot dat cold start kabaal gedaan is.. schaam me er voor, er wonen in mijn straat veel arme mensen, en het komt raar over als ik iets van 70k lawaai laat maken terwijl zij alle dagen elke euro in twee moeten bijten om rond te komen.. Bruce wayne komt ook enkel buiten met de batmobil als hij verkleed is als batman.. bij mij is dat ook zo. De expressweg is gotham city en andere sportwagens zijn de joker mobil  :wiggleyes:
Ik vind het erg dat er zondag's zo weinig middenmood sportwagens rondbollen om tegen te sprinten,  is het in dit klote land zo erg geworden dat deze stilaan gaan uitsterven door de prijsverhoging van levensmiddelen? De gewone werkmens word schaakmat gezet door de dikkoppen de al de luxe en weelde naar zich toe trekken. Vroeger kreoelde het van subaru's sti honda  typeR's lancer evo's enzv.. nu zie je ofwel een saai opel insignia ofwel een oranje lambo hurecane 4x4 gechipt bij heinz tot 800pk.. daar tussenin zit niks meer op'de baan om met Mijn M3tje te laten spelen..zonde!

Offline charly

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #32 Gepost op: 2 juni 2017, 09:08:35 »
ik wist dat hier rare snuiters zaten ,maar ....
don't let all the fun to the worms

Offline midas

• World Champion
« Reactie #33 Gepost op: 2 juni 2017, 09:46:06 »
ik wist dat hier rare snuiters zaten ,maar ....

Niet al te fel op letten,kiet trekt lijntjes ;)   :thumbsup:
Het sakhir monster in actie

Offline charly

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #34 Gepost op: 2 juni 2017, 15:55:34 »
 :razz:
don't let all the fun to the worms

Offline kietekiet

• Pole Position
« Reactie #35 Gepost op: 2 juni 2017, 21:59:23 »
Niet al te fel op letten,kiet trekt lijntjes ;)   :thumbsup:
Jazeker, ze zijn 10m lang . Zit al aan mijn 2de set pss op 6000km.
Ik vind het erg dat er zondag's zo weinig middenmood sportwagens rondbollen om tegen te sprinten,  is het in dit klote land zo erg geworden dat deze stilaan gaan uitsterven door de prijsverhoging van levensmiddelen? De gewone werkmens word schaakmat gezet door de dikkoppen de al de luxe en weelde naar zich toe trekken. Vroeger kreoelde het van subaru's sti honda  typeR's lancer evo's enzv.. nu zie je ofwel een saai opel insignia ofwel een oranje lambo hurecane 4x4 gechipt bij heinz tot 800pk.. daar tussenin zit niks meer op'de baan om met Mijn M3tje te laten spelen..zonde!

Offline midas

• World Champion
« Reactie #36 Gepost op: 3 juni 2017, 07:15:28 »
Jazeker, ze zijn 10m lang . Zit al aan mijn 2de set pss op 6000km.
;)
Het sakhir monster in actie

Offline RDR

• Pole Position
« Reactie #37 Gepost op: 3 juni 2017, 09:08:59 »
Ja de batcave ligt in Limburg, dat weten ze hier allemaal.

Bij de Aston DB11 kan je stiller starten als je de startknop ingedrukt houdt...wel goed gevonden.  De Spasta zou dat eens moeten proberen coderen  :D
"I spent a lot of money on booze, women and fast cars. The rest I just squandered." (George Best)

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #38 Gepost op: 6 juni 2017, 11:38:45 »
Bij de Aston DB11 kan je stiller starten als je de startknop ingedrukt houdt...wel goed gevonden.  De Spasta zou dat eens moeten proberen coderen  :D
Waarom zou je dat nu willen ;D

Offline RDR

• Pole Position
« Reactie #39 Gepost op: 6 juni 2017, 12:15:57 »
Waarom zou je dat nu willen ;D

Als ge batman zijt en uw batcave ligt in een margie-wijk blijkbaar (zie commentaar van kietekiet)
"I spent a lot of money on booze, women and fast cars. The rest I just squandered." (George Best)

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #40 Gepost op: 6 juni 2017, 12:41:03 »
Koudstart van M4 is niks in vergelijking met koudstart F-type. Don't give a fuck  >:D