Auteur Topic:  2011 - E82 - 1///M Coupé BSM  (gelezen 22477 keer)

Offline vinox

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé BSM // Nieuwe pics velgen&mods p4
« Reactie #150 Gepost op: 25 maart 2015, 11:46:35 »
hehe, heb nog in NL gestudeerd en kan dat zeker beamen  ;D Al zijn ze wel uniformer dan die van ons, nie?

Mjaaa... Het valt mee, alleen leggen ze ze echt fucking overal aan :censor: Seriously, zelfs op wegen waar je 60 en 80 (!!) mag. Waar ze dan wel weer vrij goed op letten is dat ze aangepast zijn aan de snelheid. Je moet vertragen, maar je moet niet dertig rijden om je carter er niet onderuit te knallen, dus dat valt dan weer mee. Hoedanook liggen er hier veel te veel, heeft onlangs nog op internet gestaan dat ze hier echt hun bestje doen om het rijplezier van de baan te houden, "want dat hoort thuis op het circuit" ::) Neemt niet weg dat ik wel genoeg baantjes ken waar ik de beentjes eens kan strekken ze ;D

Offline serial

• Grand Prix Winner
« Reactie #151 Gepost op: 25 maart 2015, 16:42:25 »
Mjaaa... Het valt mee, alleen leggen ze ze echt fucking overal aan :censor: Seriously, zelfs op wegen waar je 60 en 80 (!!) mag. Waar ze dan wel weer vrij goed op letten is dat ze aangepast zijn aan de snelheid. Je moet vertragen, maar je moet niet dertig rijden om je carter er niet onderuit te knallen, dus dat valt dan weer mee. Hoedanook liggen er hier veel te veel, heeft onlangs nog op internet gestaan dat ze hier echt hun bestje doen om het rijplezier van de baan te houden, "want dat hoort thuis op het circuit" ::) Neemt niet weg dat ik wel genoeg baantjes ken waar ik de beentjes eens kan strekken ze ;D

Tis idd wel overdreven in NL. In sommige dorpen is dat precies alsof ze rekenen dat er per lantaarnpaal ook een drempel moet staan.
Maar hier in Lendelede ist zo typisch op zn vlaams: een onding waar je langs de 1e kant perfect op en af kan, maar langs de andere kant moet ge geen van beiden
proberen aan meer dan 15km/u of tis zwaar prijs.

Al gaan klagen bij de gemeente en ook daar was het typisch vlaams.

Ik: "klaag klaag klaag"

Ambtenaar: "De drempel is volkomenn reglementair en blijft zoals hij er nu ligt"

Ik: "Allez serieus jong, langs de ene kant kunde er bijna niet op of af, en gans mijn ophanging is volledig standaard. Die drempel kan toch nooit reglementair gelegd zijn?? Als 1 kant zelf op het zicht alleen al duidelijk een pak steiler is??!! Da kunde toch nie menen? Ik betaal geen verkeersbelasting zodat een paar onnozelaars met de natte vinger wat drempeltjes kunnen gaan leggen waar wij burgers schade op kunnen rijden...."

Ambtenaar: "Ja dan nog, we hebben al  veel klachten gehad en die drempel blijft zoals hij is."

Ik: "Hoe?? Eerst was alles reglementair en nu zijn er nog meer mensen die klachten hebben? Als die drempel reglementair aangelegd is, dan zou een wagen conform zijn gelijkvormigheidsattest er zonder haperen over moeten kunnen lijkt me....""

Ambtenaar: "euh ja, euh, da kan allemaal goed zijn maar die drempel blijft."

Onze belastingscentjes knap aan het werk  :clap:

Offline DeLorean

• Qualifying
« Reactie #152 Gepost op: 25 maart 2015, 17:31:36 »
Lendelede, zeg je? Bedoel je die drempel op de hoek van de Rozebeeksestraat en de Ingelmunstersestraat? Ik kan me niet voorstellen dat die daar 'reglementair' ligt ; je moet al bijna stoppen om erover te geraken (vooral de kant van de Rijksweg). En mijn auto is dan nog volledig standaard ! Ik passeer er praktisch elke dag en er gaat geen dag voorbij dat de (fabriek af geleverde) voorspoiler niet hapert ...

Offline serial

• Grand Prix Winner
« Reactie #153 Gepost op: 25 maart 2015, 19:47:26 »
Lendelede, zeg je? Bedoel je die drempel op de hoek van de Rozebeeksestraat en de Ingelmunstersestraat? Ik kan me niet voorstellen dat die daar 'reglementair' ligt ; je moet al bijna stoppen om erover te geraken (vooral de kant van de Rijksweg). En mijn auto is dan nog volledig standaard ! Ik passeer er praktisch elke dag en er gaat geen dag voorbij dat de (fabriek af geleverde) voorspoiler niet hapert ...

Dat is em! aan de post. Dat onding is echt een schande. Kheb na dat gesprek opt gemeentehuis de wettelijke afmetingen eens opgezocht, en de kant richting rijksweg is quasi zeker onreglementair.
Het verloop is veel te kort voor de hoogte die overbrugd wordt waardoor de hellingsgraad veel te hoog is.

Offline Boin

• * Board Sponsor *
  • Trade Count: (+6)
  • World Champion
« Reactie #154 Gepost op: 27 maart 2015, 12:29:47 »
Öhlins dempers steken, en die op de hoogste stand draaien. :P

Offline serial

• Grand Prix Winner
« Reactie #155 Gepost op: 28 maart 2015, 16:42:38 »
Öhlins dempers steken, en die op de hoogste stand draaien. :P

En daar ligt toevallig nog een setje van bij u zeker?   ;D
Kzou zeggen direct! maar kmoet eerst nog ergens een koppeling gestoken krijgen :neener:

Offline L0RENZ0

• Grand Prix Winner
  • AutomotivePhotography
    • H.LorenzoPhotography
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé BSM
« Reactie #156 Gepost op: 17 december 2016, 20:14:23 »
Hoi Serial ,

Wat voor bandenmaat heb je op de 18" Apex wielen (TOYO R888) ?

Offline Boin

• * Board Sponsor *
  • Trade Count: (+6)
  • World Champion
« Reactie #157 Gepost op: 17 december 2016, 20:55:48 »
Hoi Serial ,

Wat voor bandenmaat heb je op de 18" Apex wielen (TOYO R888) ?
265/295

Offline dave72

• Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • BMW M2 Pure turbos +500HP
« Reactie #158 Gepost op: 25 september 2017, 13:40:06 »
Ben jij het op de rit van gisteren 24-09 met de gewrapte 1M met achtervleugel?

Online Vanber

• Grand Prix Winner
« Reactie #159 Gepost op: 25 september 2017, 16:06:34 »
Neen dat is deze niet. De 1M die jij gezien hebt , daar is hier normaal geen topic van

Offline m3ronny

• World Champion
« Reactie #160 Gepost op: 25 september 2017, 16:26:46 »
Deze is van mijn zoon Lorenzo :)

Offline dave72

• Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • BMW M2 Pure turbos +500HP
« Reactie #161 Gepost op: 25 september 2017, 23:14:29 »
Deze is van mijn zoon Lorenzo :)

Heb wel leuk filmje dat ik achter hem rij en omgekeerd erna ;-) van tijdens de bimmerrondrit