Auteur Topic:  2011 - E82 - 1///M Coupé (Black Sapphire)  (gelezen 26906 keer)

Offline Vansina

• Trade Count: (+1)
  • Pole Position
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé (Black Sapphire)
« Reactie #60 Gepost op: 24 maart 2013, 20:18:57 »
Net ook een rolletje Shadowline Gloss besteld voor mijn chrome omlijsting weg te doen :)

Is deze ondertussen al aangekomen? Al ervaringen met het aanbrengen?

Ben ook best wel benieuwd naar de shadowline...
Knappe wagen :thumbsup:!

Offline Memphiss

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
« Reactie #61 Gepost op: 25 maart 2013, 17:23:52 »
Is deze ondertussen al aangekomen? Al ervaringen met het aanbrengen?

Nope helaas nog niet toegekomen, hopelijk duurt het niet al te lang. Maar onze douane kennende :s Dus kan nog niet zeggen hoe goed of gemakkelijk het te plaatsen is

Ben ook best wel benieuwd naar de shadowline...
Knappe wagen :thumbsup:!

Thx, ik ben ook benieuwd eerlijk gezegd, hopelijk lijkt het wat "echt"

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #62 Gepost op: 25 maart 2013, 18:01:02 »
Goeie keuze, Memphiss. :thumbsup:

Je gaat er plezier aan beleven.  Draag er goed zorg voor, want 6309 wereldwijd, waarvan 214 voor België en Luxemburg (sommige bronnen spreken van 161).

De 1M die bij Peter Beckers te koop staat heeft de Akrapovic Slip-on uitlaat. Veel verschil met de originele uitlaat hoor ik toch niet. Klinkt enkel iets zwaarder in lagere toeren

Euh, eens efkes hier naar kijken en luisteren, Ruben: ;)

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #63 Gepost op: 25 maart 2013, 19:23:21 »

Je gaat er plezier aan beleven.  Draag er goed zorg voor, want 6309 wereldwijd, waarvan 214 voor België en Luxemburg (sommige bronnen spreken van 161).

De 1M die bij Peter Beckers te koop staat heeft de Akrapovic Slip-on uitlaat. Veel verschil met de originele uitlaat hoor ik toch niet. Klinkt enkel iets zwaarder in lagere toeren

Thx, ik hoop dat ik de goeie keuze heb gemaakt, ga er zeker zorg voor dragen. Zou een zonde zijn zo een wagen te verwaarlozen of kapot te rijden

Denk dat dit de Evolution uitlaat is met downpipe en valve, dus denk dat dit moeilijk te vergelijken is met een Slip-On met originele middendemper en Cat's...

Offline Ruben_85

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #64 Gepost op: 25 maart 2013, 19:26:06 »

Ik denk dat op bovenstaande filmkes de akrapovic evolution met bijbehorende downpipes geinstalleerd staan ipv slip-on systeem....ofniet :iono:?

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #65 Gepost op: 25 maart 2013, 19:45:58 »
Ik denk dat op bovenstaande filmkes de akrapovic evolution met bijbehorende downpipes geinstalleerd staan ipv slip-on systeem....ofniet :iono:?

idd dacht net hetzelfde, er zijn weinig deftige filmkes te vinden met een slip-on denk ik

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #66 Gepost op: 25 maart 2013, 23:55:39 »
idd dacht net hetzelfde

Ik heb de N55 midpipe + Akra Slip-On combinatie al alive and kicking gehoord: geloof me vrij, dat spel geeft serieus pulle8)

Offline serdario

• Qualifying
  • Bmw e61 - 535d - Stage 2 :)
« Reactie #67 Gepost op: 8 april 2013, 00:18:06 »
Heyyy zeg zeer brute wagen, have fun :). Zeg heb ik u vandaag tegen gekomen? Op de weg naar Gent, na Antwerpen... Was met mijn 535....
Bmw e61 -535d - Stage 2 - Asd

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #68 Gepost op: 8 april 2013, 17:37:04 »
Heyyy zeg zeer brute wagen, have fun :). Zeg heb ik u vandaag tegen gekomen? Op de weg naar Gent, na Antwerpen... Was met mijn 535....

Dat zal ik niet geweest zijn :) Ben daar niet in de buurt geweest vandaag, heb alleen in Evergem wat rond gereden

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #69 Gepost op: 8 april 2013, 17:43:05 »
Vandaag de shadowline tape laten plakken. Was in elk geval niet zo eenvoudig dan als ze het voorstellen op de website en handleiding. Het resultaat valt al bij al heel goed mee, hier en daar een klein bolleke, maar dat zal hem nog wel een beetje zetten en verdwijnen.

Offline Bwati

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • World Champion
« Reactie #70 Gepost op: 8 april 2013, 17:44:44 »
Veel beter  :thumbsup:
Toy:  E-92 M3+
Daily:  E-70 X5 550D M
Track en Drift:  E-36 M3
Project:  Audi S2
Oldie project: Chevy 3100 Pick up 1953

Offline duvelke

• Nieuw
  • *
« Reactie #71 Gepost op: 8 april 2013, 18:42:32 »
Heb je dit zelf geflikt of laten doen bij ne carrossier?

Offline Vansina

• Pole Position
« Reactie #72 Gepost op: 8 april 2013, 19:49:30 »
Veel beter inderdaad!
Ik vind je ruiten anders ook wel mooi gedaan, voor zover ik dat kan beoordelen op foto  :thumbsup:

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #73 Gepost op: 8 april 2013, 20:06:44 »
:thumbsup:

Heb jouw trim wrap intussen ook op 1addicts gemeld (vraag naar de mogelijkheid van een Shadow Line retrofit is al een paar keer gesteld geweest):  :)
http://www.1addicts.com/forums/showpost.php?p=13784061&postcount=4
« Laatst bewerkt op: 8 april 2013, 20:08:26 door Artemis »

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #74 Gepost op: 8 april 2013, 20:07:45 »
Heb je dit zelf geflikt of laten doen bij ne carrossier?

Een vriend van mijn werkt bij een bedrijf die reclame belettering doet op bestelwagens en af en toe volledige auto's moet wrappen. Dus heeft hij dat gedaan voor mij. Als ik dit zelf had moeten doen was dit volledig misgelopen, want het uitrekken dat de folie zogezegd eenvoudig moet gaan gaat bijna niet zonder hem te verwarmen. Vooral die laatste bocht aan de achteruit is immens lastig omdat die eigenlijk voor een deel terugkeert.

Veel beter  :thumbsup:
Veel beter inderdaad!
Ik vind je ruiten anders ook wel mooi gedaan, voor zover ik dat kan beoordelen op foto  :thumbsup:
Is idd veel beter zo, ziet er sportiever uit. De ruiten zijn idd heel mooi gedaan, heb al veel mindere exemplaren gezien met kleine blaasjes en dergelijke, ik er nog geen gevonden

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #75 Gepost op: 8 april 2013, 20:14:09 »

Heb het intussen ook op 1addicts gemeld (vraag naar de mogelijkheid van een Shadow Line retrofit is al een paar keer gesteld geweest):  :)

Ja ik denk ook wel dat de vraag ernaar redelijk groot is. Je ziet er nog heel veel met chrome lijsten rondrijden en jonge mensen houden daar nu eenmaal niet zo van :)

Dit staat op die shadowline site
"Shadowline vinyls have "Easy Apply Technology" which allows air bubbles and wrinkles to simply be pushed down and out, making application fairly simple. .... Because Shadowline vinyl is a premium cast vinyl, it can stretch to conform beautifully to complex curves."

Ik vond het alles behale easy apply en stretch :) Gelukkig hadden we een verwarmingspistool, want stretchen deed dat hoegenaamd niet :D We zijn toch wel een 1u30 - 2u bezig geweest om het deftig te krijgen.

Offline koenhen

• Pole Position
  • e61 525d 2006- my first Beemer
Re: 2011 - E82 - 1///M Coupé (Black Sapphire) - Shadowline P3
« Reactie #77 Gepost op: 9 april 2013, 14:33:53 »
Looks nice! ;)
BMW e61 2006-525d.

Offline zibby

• Qualifying
« Reactie #78 Gepost op: 9 april 2013, 14:48:51 »

Heb het intussen ook op 1addicts gemeld (vraag naar de mogelijkheid van een Shadow Line retrofit is al een paar keer gesteld geweest):  :)

Ja ik denk ook wel dat de vraag ernaar redelijk groot is. Je ziet er nog heel veel met chrome lijsten rondrijden en jonge mensen houden daar nu eenmaal niet zo van :)

"Shadowline vinyls have "Easy Apply Technology" which allows air bubbles and wrinkles to simply be pushed down and out, making application fairly simple. .... Because Shadowline vinyl is a premium cast vinyl, it can stretch to conform beautifully to complex curves."

Ik vond het alles behale easy apply en stretch :) Gelukkig hadden we een verwarmingspistool, want stretchen deed dat hoegenaamd niet :D We zijn toch wel een 1u30 - 2u bezig geweest om het deftig te krijgen.

Ik heb deze bij de E92 ook zelf gedaan bij mij was een verwarmingspistool niet nodig maar ik heb dit wel in de zomer gedaan toen het een hitte golf was, was toen warm genoeg. Op sommige momenten zelfs te warm dat de tape te rekbaar werd en heb ik hem even in schaduw moetten zetten. Applicatie ging inderdaad niet zo makkelijk als ze beweren op hun site. Maar de bubbeltjes die erin zetten verdwijnen later volledig! Desnoods even met een naald voorzichtig een klein gaatje inprikken, dat zie je niet maar dan ontsnapt wel de lucht.

Waren bij mij ook enkele "onperfectheden" maar is helemaal goed gekomen  ;). En is na x aantal wasbeurten en de warme zomer / koude winter nog steeds in zelfde staat!

Offline bmwe39touring

• Trade Count: (+5)
  • World Champion
« Reactie #79 Gepost op: 9 april 2013, 15:10:25 »
Die hoogglanswrap ziet er supergoed uit! Net waarnaar ik op zoek was voor m'n E61... Hoogglans is toch nog dat tikkeltje mooier dan gewoon matte shadowline.

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #80 Gepost op: 9 april 2013, 17:37:39 »

Ik heb deze bij de E92 ook zelf gedaan bij mij was een verwarmingspistool niet nodig maar ik heb dit wel in de zomer gedaan toen het een hitte golf was, was toen warm genoeg. Op sommige momenten zelfs te warm dat de tape te rekbaar werd en heb ik hem even in schaduw moetten zetten. Applicatie ging inderdaad niet zo makkelijk als ze beweren op hun site. Maar de bubbeltjes die erin zetten verdwijnen later volledig! Desnoods even met een naald voorzichtig een klein gaatje inprikken, dat zie je niet maar dan ontsnapt wel de lucht.

Waren bij mij ook enkele "onperfectheden" maar is helemaal goed gekomen  ;). En is na x aantal wasbeurten en de warme zomer / koude winter nog steeds in zelfde staat!

Ja als het zomer is zal het idd lukken zonder warmtepistool, maar bij 5graden rekte de tape niet zo vlot :)

Offline Extensis

• Trade Count: (+10)
  • Race Legend
« Reactie #81 Gepost op: 10 juli 2013, 23:03:03 »
Vandaag eindelijk keer IRL gezien!  ^-^
Vette ketel natuurlijk!  :D

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #82 Gepost op: 10 juli 2013, 23:05:55 »
Jammer van mijn herhaaldelijke nederlagen in de sprintjes :p

Offline Extensis

• Trade Count: (+10)
  • Race Legend
« Reactie #83 Gepost op: 10 juli 2013, 23:08:05 »

De ene is der blij mee, de andere teleurgesteld.. Dat is zo é!  :D
Maar als uw modding-kriebels bovenkomen zal het ook wel in orde komen..  ::)  :thumbsup:

Offline M3Power79

• World Champion
  • 1M Coupé
« Reactie #84 Gepost op: 11 juli 2013, 15:33:20 »
Verloren tegen die 335i toch?  :toofunny:
Tijd voor een chipje dan  ;)

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #85 Gepost op: 11 juli 2013, 17:15:44 »
Kom gerust naar de 1M Meeting in Antwerpen komende zondag (14/07) om het eens te laten zien. ;)
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=41873.0
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=856385

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #86 Gepost op: 11 juli 2013, 17:33:05 »
Verloren tegen die 335i toch?  :toofunny:
Tijd voor een chipje dan  ;)

Idd, mijne is natuurlijk nog volledig origineel, bij Davy is er al redelijk wat veranderd. Maar dit kan ik niet zo laten he ;)

Offline Memphiss

• Qualifying
« Reactie #87 Gepost op: 11 juli 2013, 17:34:17 »
Kom gerust naar de 1M Meeting in Antwerpen komende zondag (14/07) om het eens te laten zien. ;)

Had ik niet moeten werken was ik zeker een kijkje komen nemen, maar helaas moet er gewerkt worden :(

Offline M3Power79

• World Champion
  • 1M Coupé
« Reactie #88 Gepost op: 11 juli 2013, 17:58:34 »

Voor mij wordt het ook moeilijk want we zitten voor een vrijgezellenfeestje in Bloemdaal aan zee. Misschien dat het wel lukt om eens goeiendag te komen zeggen in het terugrijden want we moeten toch over Antwerpen maar ik wil geen valse beloftes maken. Het zal dan wel niet met mijn 1M zijn.

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #89 Gepost op: 11 juli 2013, 20:39:15 »
Had ik niet moeten werken was ik zeker een kijkje komen nemen, maar helaas moet er gewerkt worden :(

Volkomen begrijpelijk.  Er komen ongetwijfeld nog wel gelegenheden. :)

Voor mij wordt het ook moeilijk want we zitten voor een vrijgezellenfeestje in Bloemdaal aan zee. Misschien dat het wel lukt om eens goeiendag te komen zeggen in het terugrijden want we moeten toch over Antwerpen maar ik wil geen valse beloftes maken. Het zal dan wel niet met mijn 1M zijn.

Eveneens begrijpelijk.  Mogen we aannemen dat de lunch in "De Burgerij" (12u-13u) geen haalbare kaart voor je zal zijn (moeilijke timing? hangover van je feestje?) ?  Jean had gereserveerd.  Kwestie van te weten of we op je hoeven te wachten.
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2013, 20:41:11 door Artemis »