De Werkplaats > ICE & Navigatie

[F07,F10,F11] BMW Next 2021-1 map

<< < (2/3) > >>

Iksree:
Er zijn voldoende sites waar je d.m.v. het opgeven van je VIN software-updates tegen betaling kan krijgen.

chris k:
op de bmw site met app "ConnectedDrive "  kan je die kopen voor een jaar -> 2 updates.

Is wel ouderwets .....update downloaden dan op usb dan in auto laden....zou al lang  draadloos moeten gedaan worden vanop afstand door BMW

Freddy Moreels:
hebben jullie ervaring met problemen gebruik GPS in buitenland. Mijn professionele GPS 5 GT(2016) , update februari 2020, geeft geen dorpen en straten meer aan in het buitenland... Oplossing??? TX

Paske:

--- Citaat van: Freddy Moreels op 18 september 2021, 13:20:13 ---hebben jullie ervaring met problemen gebruik GPS in buitenland. Mijn professionele GPS 5 GT(2016) , update februari 2020, geeft geen dorpen en straten meer aan in het buitenland... Oplossing??? TX

--- Einde van citaat ---

Wou hier ook een vraag over stellen, daar ik idd al gehoord had dat updaten in sommige gevallen meer slecht dan goed deed..
Natuurlijk hoor je het snelst de  zaken die fout gaan, dan die welke goed gaan.
Heb ook interesse om mijn nav te updaten, maar kijk voorlopig nog wat de kat uit de boom.

dannyro:

--- Citaat van: Paske op 29 oktober 2021, 09:23:39 ---Wou hier ook een vraag over stellen, daar ik idd al gehoord had dat updaten in sommige gevallen meer slecht dan goed deed..
Natuurlijk hoor je het snelst de  zaken die fout gaan, dan die welke goed gaan.
Heb ook interesse om mijn nav te updaten, maar kijk voorlopig nog wat de kat uit de boom.

--- Einde van citaat ---

Ik was daar vroeger ook altijd mee bezig, maar nu gebruik ik tot volle tevredenheid Apple CarPlay. Veel gemakkelijker, voor mij althans. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie