De Werkplaats > ICE & Navigatie

Minijack

(1/4) > >>

Lectra:
Ik heb een heel simpele radio met cd wisselaar in in mijn wagen..
Nu zou ik op 1 of andere manier een mini jack aansluiting willen hebben zodat ik zonder problemen verschillende dingen via mijn radio kan afspelen (i pods, etc..)
Hebben de ice wizards een idee hoe dat best gedaan kan worden ?

mrzed:
sommige autoradio's kan je een interface voor kopen zodat je een line-in hebt,daar kan je een adapter opzetten naar minijack
of ook op ebay staan fm-modulators daar sluit je de minijack op aan en dat zend dan op fm uit en kunt dat met radio ontvangen ....
alvast enkele ideekes e

Hans_ACS:

--- Citaat van: Lectra op 28 februari 2007, 16:35:18 ---Ik heb een heel simpele radio met cd wisselaar in in mijn wagen..
Nu zou ik op 1 of andere manier een mini jack aansluiting willen hebben zodat ik zonder problemen verschillende dingen via mijn radio kan afspelen (i pods, etc..)
Hebben de ice wizards een idee hoe dat best gedaan kan worden ?

--- Einde van citaat ---

welk merk van radio ?

Lectra:

--- Citaat van: mrzed op 28 februari 2007, 19:37:49 ---sommige autoradio's kan je een interface voor kopen zodat je een line-in hebt,daar kan je een adapter opzetten naar minijack
of ook op ebay staan fm-modulators daar sluit je de minijack op aan en dat zend dan op fm uit en kunt dat met radio ontvangen ....
alvast enkele ideekes e

--- Einde van citaat ---

Als da zo goed werkt als een Itrip (die fm modulators) dan is't al niks voor mij...
Da klinkt precies alsof je een radiopost voor 90% goed ontvangt m.a.w. rubbish
Zal eens zoeken achter die interfacekes...

--- Citaat van: Hans_ACS op 28 februari 2007, 19:40:42 ---welk merk van radio ?

--- Einde van citaat ---

Morgen ff dubbelcheck want ken juiste type niet vanbuiten...

Lectra:
@Hans: Inmiddels is het voor een andere wagen..
Hier zit zo een standaard business radio in van BMW (E39 '97)
Valt dat te fixen ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie