Blijkbaar vanaf oktober geen OPF meer op BMW's... Had ik nu net een eisenmann race exhaust laten steken bij @Boin. Vrouwlief was helaas geen zo'n fan van rond te rijden zonder kleppen De uitlaat is er ondetussen terug af en we hebben een straight eisenmann center pipe gestoken met de stock uitlaat. Hij klinkt zowaar nog beter Voorheen klonk ie als een platte diesel, ondertussen als een
Soundclip van?
Oei las direct al dit : ATTENTION!! Gasoline Particulate Filter (GPF) delete. Re-mapping of the ECU is necessary to avoid OBD error and DRIVETRAIN malfunction.Dat heb jij dan laten doen wss ?
Blijkbaar vanaf oktober geen OPF meer op BMW's...
En deze info
Waar staat die info?
Klopt, enkel de OPF stuff is er uit geprogrammeerd. Ik hoop dat ik na oktober gewoon terug 'origineel' kan gaan aangezien ze dan geen meer produceren met OPF
Die snap ik niet -> je had nog eentje met opf en hebt die laten weg programmeren -> staat toch los van ‘t feit dat de auto’s die vd band rollen vanaf oktober die opf niet meer hebben
Voorlopig heeft iedere benzine wagen die bij BMW van de band rolt een OPF. Ik heb de mijne laten verwijderen dus moest mijn ECU aangepast worden om geen foutmeldingen te krijgen. Aangezien er vanaf oktober geen meer geproduceerd worden met OPF’en kan ik vragen aan BMW om mijn ECU aan te passen naar de officiële BMW versie zonder ECU