Auteur Topic:  1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild  (gelezen 35722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Den Billie

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 350
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #300 Gepost op: 22 april 2021, 12:59:38 »
Vet  :thumbsup:

Offline Michiel.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 364
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #301 Gepost op: 22 april 2021, 20:01:58 »
Hoe lekker is dit !

Offline RDR

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 927
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #302 Gepost op: 23 april 2021, 18:58:13 »
Die gele lichten zijn toch echt wel gangsta  :bow:


Offline Geert

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3764
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #303 Gepost op: 23 april 2021, 20:52:58 »
Nice! 8)

Nog wat afwerking en vooral veel van genieten! :thumbsup:
2007 - BMW 630i
2012 - Porsche Cayman R

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #304 Gepost op: 27 april 2021, 17:26:33 »
Bedankt voor de appreciatie heren  :thumbsup:

Dagje heeft echt deugd gedaan, even alles vergeten en focussen op rijden!
Had er serieus nood aan want de laatste tijd niks anders dan uren kloppen opt werk, en met die corona kunde ook al niks uitdagend doen.

Volgende trackday is Bilsterberg (4jun), als hoop ik ergens tussenin nog een dagje zolder mee te pikken.

Offline Liquid Li0n

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1425
  • manuele 6 cilinders FTW
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #305 Gepost op: 28 april 2021, 16:50:50 »
mooi topic man, moet het meeste er nog wel is van verder lezen maar al leuk om zien. En als we elkaar nog eens treffen op een trackday dan zullen we daar eens een praatje maken.


Online Vakantieman

  • Trade Count: (+1)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 122
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #306 Gepost op: 29 april 2021, 09:30:40 »
PORNO  :drool:
E92 330d --> sold
Seat Leon cupra DSG --> sold

Offline Balloey

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 104
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #307 Gepost op: 2 mei 2021, 11:18:35 »
Heel vet!
Misschien klein detail of ik zie het verkeerd maar zitten er nu gewone sideskirts op i.p.v. M?
BMW E36 M3 3.2
BMW E36 320i
BMW E23 733i BBS
Mercedes AMG C63s

Offline Tom

  • Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 9245
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #308 Gepost op: 3 mei 2021, 09:16:53 »
Heel vet!
Misschien klein detail of ik zie het verkeerd maar zitten er nu gewone sideskirts op i.p.v. M?

Die zitten er gewoon nog niet op denk ik, de stootstrips op de zijkant ook niet.
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #309 Gepost op: 3 mei 2021, 11:03:00 »
Heel vet!
Misschien klein detail of ik zie het verkeerd maar zitten er nu gewone sideskirts op i.p.v. M?

Inderdaad, moeten nog gemonteerd worden  ;)

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #310 Gepost op: 9 juni 2021, 18:37:48 »
De 2e trackday na de rebuilt is ook een feit: Bilsterberg (DE).

Nog nooit geweest maar wel al heel veel over gehoord.
Het circuit was oorspronkelijk voor de formel 1 ontworpen, maar de bouwheer kon op het einde het project financieel niet meer aan.
Daarom kocht de bouwondernemer het op en stelde het klaar zonder tribunes, als privaatomloop voor alleen privé activiteiten.
Het ontwerp is vergelijkbaar met de Nordschleife, maar dan de verkorte variant van 4.2km met in totaal 19 bochten waaronder enkele blinde bochten.
De opening van het circuit was in 2013 en is tot op de dag vandaag een zeer goed onderhouden accommodatie!

We hadden met een deel man een hotel geboekt op een dikke 5min van de track. Dit is toch wel aan te raden. Kamer voor 2 personen kost je een €45 incl. ontbijt.

Aangekomen moet je eerst een slingerberg oprijden door het bos en op een gegeven moment passeer je aan de rechterkant de befaamde "Mousetrap".
Het gevoel wat er door me heen ging bij het kijken naar deze bocht was te vergelijken met een klein kind die naar een 8-baan kijkt in een pretpark (iedereen vult zijn gevoel maar zelf in ;D).
Daarna dacht ik: "ik denk dat het verstandiger is om de eerste rondjes mee te rijden met iemand die wat ervaring heeft in het circuit". Zo gezegd, zo gedaan!
Amaaaai wat was ik blij met deze verstandige beslissing. De blinde bochten zijn echt onvoorspelbaar en op voorhand Youtube kijken maakt het risico alleen maar groter omdat je de hoogte verschillen daar niet merkt.

Dan rustig zelfstandig de eerste rondjes gemaald. Het was echt zoeken en al snel bleek dat het toch zeker niet het gemakkelijkste circuit.
Bijkomend had ik de week ervoor nieuwe H&R swaybars gestoken, gemonteerd zowel voor- als achter op de stijfste stand. De wagen voelde voor mij totaal niet goed aan: nerveus, te zeer overstuur karakter.
De hele voormiddag nog wat rondgebolt op 60% van de wagen zijn kunnen om het circuit wat onder de knie te krijgen. Onder de lunchpauze besloten om de swaybar vanachter op de loste stand te zetten om te evalueren of het beter is.

Lunchpauze.

Circuit OPEN  :exited:

Vanaf de 2e bocht voelde de wagen weer heel vertrouwd aan, een beetje gelijk thuiskomen. Het herkenbare stabiele en voorspelbaar gedrag gelijk een E36 hoort te rijden.
Ook een heel persoonlijk keuze, want bv. een vriend van mij heeft de hele dag gereden met beide op het stijfste, puur persoonlijke voorkeur..
Ook al gaven ze bewolk met lichte neerslag, op uitzondering van enkele druppen gewoon droog gebleven. Namiddag nog 3 stints van telkens een uur gereden, wat neer komt op net geen 400km :D
Jaja, op het einde van de dag had ik het circuit in mijn broekzak. Hier en daar zit er zeker nog marge op, maar Rome is ook niet op één dag gebouwd :D
Dikke fun, geen stukken gereden en veilig thuis geraakt, wat moet ne mens nog meer ...?  Aahja foto's natuurlijk  :toofunny:

Credits to: Dennis Noten

Voor meer foto's ==> Ig: @Racing.E36
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2021, 19:39:50 door G i e l. »

Online Avus_3.0

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2600
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #311 Gepost op: 10 juni 2021, 12:03:15 »
Tof verslag om te lezen na jullie leuke weekend & super dat de wagen het zo goed doet en uithoud na de rebuild.

Knappe foto's ook weer, maar dat zijn we gewoon van den Dennis he.  ;)
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Online Nostra

  • Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 8569
  • G-Sense Driver
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #312 Gepost op: 11 juni 2021, 00:32:29 »
En dank u Giel om me een circuit bij te geven waar ik op wil gaan rijden : toofunny:

Ziet er mij een beestig circuit uit!

Beestige ketel ook : drool:

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk

Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
Porsche Cayman 987 or Lotus Elise S2???

Offline kristovs

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 167
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #313 Gepost op: 11 juni 2021, 20:00:56 »
fantastisch knappe wagen, wat moet ne mens meer hebben?   :thumbsup:

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #314 Gepost op: 15 juni 2021, 10:04:20 »
Tof verslag om te lezen na jullie leuke weekend & super dat de wagen het zo goed doet en uithoud na de rebuild.
Knappe foto's ook weer, maar dat zijn we gewoon van den Dennis he.  ;)
Merci voor de feedback! Weet dat dergelijke beoordelingen geapprecieerd worden 😉
Idd, den Dennis kan iet..

En dank u Giel om me een circuit bij te geven waar ik op wil gaan rijden : toofunny:
Ziet er mij een beestig circuit uit!
Beestige ketel ook : drool:
Niet twijfelen, zeker doen! Laat maar weten als ge zou gaan, hier altijd interesse!

fantastisch knappe wagen, wat moet ne mens meer hebben?   :thumbsup:
Soms is “the chase is better than the catch”. Maar bij deze kar continue smile tot achter men oren :D
Doel is ooit ne Porsche in de garage te hebben staan, waar we ook wat roadbooks mee kunnen draaien. Daarnaast op circuit ben ik niet meteen overtuigd dat het gaat resulteren in snellere rondentijden of meer fungehalte t.o.v. den M3.
Daarom tijdens de bouw genoeg ruimte voorzien om te kunnen bijkopen i.p.v te vervangen, haha :D

Offline Geert

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3764
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #315 Gepost op: 17 juni 2021, 13:09:47 »
Daarom tijdens de bouw genoeg ruimte voorzien om te kunnen bijkopen i.p.v te vervangen, haha :D

Plaats is alles :D
Dan moet je uw hoofd niet breken over verkopen als je eens zin hebt in iets anders...

Mooie foto's en moet een super circuit zijn om te rijden!! :thumbsup:
2007 - BMW 630i
2012 - Porsche Cayman R

Offline Liquid Li0n

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1425
  • manuele 6 cilinders FTW
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #316 Gepost op: 20 juni 2021, 20:16:00 »
tof verslag en leuk te zien dat je E36 er opnieuw tegen kan!

Van Bilsterberg ook al veel gehoord en staat ook op mijn lijstje, maar wat ik gehoord heb is dat het prijzig is voor een trackday daar te doen! Dit is altijd meer dan 200 of 300 euro voor een dag zonder hotel etc bij.


een stint van 1 uur, amai, geen last van remmen of andere dan en 400km op circuit rijden lukt mij nooit op 1 tank! Hoeveel liter kan er in een E36 tank dan?

Online Avus_3.0

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2600
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #317 Gepost op: 21 juni 2021, 10:46:12 »
een stint van 1 uur, amai, geen last van remmen of andere dan en 400km op circuit rijden lukt mij nooit op 1 tank! Hoeveel liter kan er in een E36 tank dan?


Ik ben er zeker van dat hem tussen de stint's zeker heeft moeten bijtanken. 400km haal je maar net op de openbare weg bij rustig rijden met een e36 M3, als je stevig door rijd zit je al snel onder de 300km. Of het moet zijn dat hij een andere tank gestoken heeft.  ;)
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #318 Gepost op: 21 juni 2021, 12:28:41 »
tof verslag en leuk te zien dat je E36 er opnieuw tegen kan!

Van Bilsterberg ook al veel gehoord en staat ook op mijn lijstje, maar wat ik gehoord heb is dat het prijzig is voor een trackday daar te doen! Dit is altijd meer dan 200 of 300 euro voor een dag zonder hotel etc bij.


een stint van 1 uur, amai, geen last van remmen of andere dan en 400km op circuit rijden lukt mij nooit op 1 tank! Hoeveel liter kan er in een E36 tank dan?

Prijzen van €200-300 voor een full day open pitlane, die prijzen zijn toch al even achterhaald :)  Tenzij je een voucher kan ingeven haha. Mettet, Ecuyers en Clastres zul je nog wel kunnen doen aan dergelijke prijzen.

Stints van 1 uur probleemloos. Hoofdzakelijk sinds de Stopctech upgrade op de vooras. Hiervoor met enkel het aanpassen remolie, leidingen, blokken toch nog veel last van fading of krom trekken van schijven bij intensief gebruik.

Op Bilsterberg ben ik vol gestart, een kruik van 25l bijgevuld in de voormiddag en namiddag terug vol getankt aan de pomp. Dat ding zuipt nu eenmaal (gelijk zijn baasje   :toofunny:). Verbruik is nu eens iets wat ik niet bijhoud, dat is hetzelfde als een overzicht maken van alle mods een aangekochte onderdelen, wordt je echt niet gelukkiger van  :toofunny: Alst wijzerke teveel naar links hangt of de wagen begint te stotteren in de bochten, is het tijd  ^-^

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - NEW Wheels P11
« Reactie #319 Gepost op: 2 september 2021, 10:14:23 »
Hier ben ik nog eens met een paar updates:

1. Mishimoto fan control unit.
Daar heb ik me laten vangen  :censor: Na de laatste trackday had ik het voor dat de koeldarm van het reservoir was afgesprongen met alle bijhorende rook tot gevolg  ^-^
Dit gebeurde toen de wagen voor enkele minuten stationair aan het nalopen was, tegelijkertijd was ik alles in gereedheid aan het brengen om de wagen op de trailer te zetten.
Op dat moment kon ik er weinig uitleg voor geven, het goede is dat de wagen een tijdje ervoor niet hevig belast was en dat de olie temperatuur in een veilige zone zat.

Thuis aangekomen de oorzaak beginnen zoeken. Bleek dat het geupgrade Mishimoto systeem toch niet zo super is als vooraf gedacht.
Wat houdt deze upgrade in:
- Mishimoto performance aluminium radiator = €240
- Mishimoto performance fan shroud kit (dewelke plug en play is voor de bijhorende radiator) = €210

Nu bleek dat de kanteling van de het motorblok (OEM mounts) voldoende is om de pouley van de alternator het voorste stuk van de fan te laten raken (hierin zit deel van de sturing van de fan).
De cover van de fan was aanzienlijk ingesleten waardoor er warmte is ontstaan. Dit heeft op zijn beurt veroorzaakt dat de zekering van het systeem is gesprongen. En idd, volledige fan sturing lag plat.
Buiten temperatuur toen de darm was afgesprongen was +30°C, de druk is dus te hoog opgelopen in het koelcircuit en per chance is het de darm die het als eerste heeft begeven..

Het effectieve probleem zit hem in de fan shroud kit dewelke bestaat uit 2 delen, een standaard 16" electric fan zoals je ze ook op Ebay vind, en een frame dat de dik blijkt te zijn!
Nu heb ik de fan van het frame gehaald en rechtstreeks op de radiator geplaatst met daarvoor speciaal ontworpen zip ties. Het frame heb ik op het containerpark gesmeten, zover als ik kon gooien  >:D

Moraal: int vervolg koop gewoon een Ebay fan van 40€ en deze zip ties €12.99€ en gebruikt het uitgespaarde geld (kleine €400) voor andere mods!

2. BBS CH 010
Daar de standaard in de zomer tegenwoordig 'regen' is, toch maar eens gekeken voor een 2 set (regenset).
Mijn ultimate favo wheel zijn de BBS RE1000 dewelke een officieel BMW Motorsport wiel is geproduceerd voor de WTCC (E90). Ideale maten voor mijn M3, 9Jx17 ET18.
Al maanden naar op zoek, af en toe kom je er tegen, maar of te wel compleet gaar, of in een acceptabele staat vragen ze de hoofdprijs..
In Oktober is de volgende trackday op Spa en omdat ik tegen dan echt een set wil hebben, toch maar eens andere mogelijkheden bekeken.

Uiteindelijk de keuze laten vallen op en wat meer "underdog" velg, dewelke net iets minder gewild is en vandaar ook schappelijker kwa prijs. Na aankoop bleek wel dat de toebehoren redelijk fors zijn (logo's, stickers, ventielen dopjes).
Paar weken geleden net over de grens in Duitsland een setje op de kop kunnen tikken, meteen laten stralen en coaten, nieuwe logo's gevonden, stickertjes zijn nog onderweg.
Ik moet toegeven dat ik er geen second spijt van heb, zeker niet voor wat het gekost heeft. Wielen zijn fucking DOPE  :drool:
Deze hebben exact dezelfde maat als de RC's 8.5Jx17 ET15.
De Yokohama's dewelke nu op de RC's liggen (waar ik niet heel tevreden van ben kwa performance op droog) komen op de CH's. De RC's worden voorzien van een vers setje Nankang AR1  :greddy:
« Laatst bewerkt op: 2 september 2021, 13:00:13 door G i e l. »

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - Mini shoot
« Reactie #320 Gepost op: 2 september 2021, 10:20:35 »
3. Minishoot
Door de werken aan het koelsysteem had de wagen enkele weken zonder hoes in de kelder staan stof happen.
Tijd voor een wasje, waxje, velgen geclayed (rubber van track verwijderen) en terug gewaxt.
Enkele foto's na deze wasbeurt, enjoy   ;)

« Laatst bewerkt op: 13 september 2021, 13:59:55 door G i e l. »

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - Mini shoot
« Reactie #321 Gepost op: 2 september 2021, 10:22:16 »
Enkele details.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2021, 14:00:04 door G i e l. »

Offline NalydStrea

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 165
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #322 Gepost op: 2 september 2021, 10:27:38 »
Ziet er weer mooi proper uit, staat er lekker bruut bij  >:D
Gelukkig heb je niet teveel problemen gehad door de oververhitting, en kon het simpel opgelost worden!

Online Avus_3.0

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2600
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #323 Gepost op: 2 september 2021, 11:12:33 »
Pech met het koelsysteem en geluk met de velgen --> that's life, ups and downs... ;)
Wielen gaan er vet onderstaan, zeker als 2e regenset.  :drool:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - NEW Wheels P11
« Reactie #324 Gepost op: 2 september 2021, 11:39:05 »
Pech met het koelsysteem en geluk met de velgen --> that's life, ups and downs... ;)
Wielen gaan er vet onderstaan, zeker als 2e regenset.  :drool:

Inderdaad, zo is dat!
Ik vond het wel interessant om te posten. Persoonlijk koop ik nooit meer iets van Mishimoto. Je betaald echt voor de naam, niet voor niets dat ze als nr 1 op google passeren als je iets van koeling intypt.
Moest ik het overdoen zou ik voor materiaal gaan van Revotec, ook niet goeikoop, maar de performance is er ook naar (bv. debiet vd fan).

Het issue is ook voor goed van de baan door de manuele switch die ik in parallel heb bijgestoken. Nu kan ik vanuit de driver seat manueel altijd testen of het circuit werkt  8)
« Laatst bewerkt op: 2 september 2021, 13:01:12 door G i e l. »

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - NEW Wheels P11
« Reactie #325 Gepost op: 7 september 2021, 15:29:24 »
Wielen gemonteerd en motherfucking vet  >:D
Voor- en achter 10mm spacer steken, zou normaal net moeten lukken zonder al te veel issues.

Wat vinden jullie?
« Laatst bewerkt op: 13 september 2021, 13:59:18 door G i e l. »

Offline Bananenman

  • Medewerker
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 10667
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #326 Gepost op: 7 september 2021, 15:32:16 »
Hangt er nog vlees aan de wangen? AMEN
Zijn de wangen kaarsrecht en geven ze een massive racy look? AMEN
Is de stance crimineel bruut en klaar om te jagen on en off-track? AMEN

 :bow: :bow:
2020 - Kia C'eed SW GT-line (firmahok)
2017 - VW Polo 1.0 DSG (misses)

Offline RDR

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 927
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #327 Gepost op: 7 september 2021, 15:42:24 »
AMEN Brother

Er staan veel mooie E36 M3 op BB maar deze pakt toch de hoofdprijs denk k.

Offline AB1996

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 211
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - First review after rebuild
« Reactie #328 Gepost op: 7 september 2021, 15:45:43 »
 :drool: :drool: :drool:

Zeer dikke keuze qua wielen, spacers lijken mij overkill met deze set-up.

Offline G i e l.

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 264
Re: 1998 - E36 - ///M3 - 3.2 - Clubsport - NEW Wheels P11
« Reactie #329 Gepost op: 7 september 2021, 16:52:13 »
Hangt er nog vlees aan de wangen? AMEN
Zijn de wangen kaarsrecht en geven ze een massive racy look? AMEN
Is de stance crimineel bruut en klaar om te jagen on en off-track? AMEN

 :bow: :bow:

Haha, zaalig omschreven  :bow:
De chubbyness van de banden komt op deze kleur idd meer tot zijn recht.
Banden zijn die van de RC's, op de RC's ga ik de AR1's eens proberen..


AMEN Brother

Er staan veel mooie E36 M3 op BB maar deze pakt toch de hoofdprijs denk k.

How how, niet overdrijven haha! Er vallen geen prijzen te winnen, enkel geld te verliezen  :toofunny:
Allesinds mooi om te zien dat de built geapprecieerd wordt. Ik zou nog wat verder willen gaan, maar blijft spelen om hem nog op de baan te krijgen als hij oldtimer is (afwachten wat de wetgeving gaat doen komende jaren).

:drool: :drool: :drool:

Zeer dikke keuze qua wielen, spacers lijken mij overkill met deze set-up.

Maten van de CH's zijn identiek aan de RC's, waarop ik ook dezelfde spacer run.
Eigenlijk weinig rub, enkel op enkele zwaar belaste bochten zoals:
- Mettet = Bocht 6
- Bilsterberg = Mousetrap

Op deze tracks run ik vooraan dan een 5mm spacer i.p.v. de 10mm.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2021, 13:58:59 door G i e l. »