Mijn Voertuig > MINI

2003 - R50 - Mini Cooper - Per total.. - p4

(1/17) > >>

Silver_Mini:
Na de meeting van afgelopen week in Brussel, start ik hier mijn project  :) Velen kennen mijn broer, Boogie, dankzij hem ziet mijn Mini er al een stuk beter uit dan de originele  ;D

Er zijn al wat dingen veranderd aan de Mini, maar ik wil er graag nog wat meer aan doen :) Hier eerst wat informatie over de Mini:

Model: Mini Cooper R50 (2003)
Motor: benzine, 4 cil, 1598 cc, 16v
Vermogen: 85 kW/115pk (Ni veel dus  ;D :censor:)
Kleur: Pure Silver, zwart dak

De Mini in originele toestand:

Silver_Mini:
Na een 8-tal maand heb ik andere velgen gekocht, Tenzo-R GF-7 (18 x 7,5) en toyo proxes banden (215/35/18)

We hebben er ook direct andere veren onder laten plaatsen van kw, zodat de auto 35mm voor- en achteraan verlaagd is.

Hier het resultaat:

Silver_Mini:

Dankzij wat geluk ben ik aan de Jcw sportstoelen gekomen (gebasseerd op de Sparco Demons),

Wa een gedoe om die in de auto te krijgen... De bijhorende onderstellen zaten niet inbegrepen, dan maar bestellen en na 3-4 weken van ongeduldigheid stonden ze eindelijk in de Mini  :exited:

beemerfreak89:
da ziet er echt geweldig en bruut uit ! :thumbsup:

Silver_Mini:

--- Citaat van: beemerfreak89 op 27 augustus 2008, 16:30:33 ---da ziet er echt geweldig en bruut uit ! :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Dank u! Ik ben er echt content van, nu vlieg ik niet meer uit mijn stoel als ik de bochtjes pak  :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie