Aankoop en Verkoop > Onderdelen & Accessoires

[ALG] TK: TOTALE UITVERKOOP PERFORMANCE SHOP GEEL

(1/3) > >>

Frits:
Sommige mensen zullen er al iets over gehoord hebben, anderen misschien nog niet.  Performance Shop Geel stopt zijn activiteiten binnenkort volledig.  Er is nog een gigantische stock, die helemaal verkocht wordt.

Bij deze...

20% korting op ALLE onderdelen die we op voorraad hebben.

Ik kan hier geen lijst zetten van alles wat we hebben, maar het is echt wel behoorlijk veel.  Originele BMW onderdelen, allerhande upgrades...

Het overlegcomité heeft beslist dat er nog maar per 2 mag gewinkeld worden.  Ze hebben niet gezegd dat er niet gekocht mag worden voor 10.  Dus laat jullie gaan >:D

Je kan mij contacteren via pm of op frits@performance-shop-geel.be voor vragen of we bepaalde onderdelen hebben liggen, en voor prijzen.  Liefst geen vragen zoals "wat heb je allemaal liggen voor auto X", want dat is onbegonnen werk.

dadoke:
Normaal is het de regel om vraagprijzen te vermelden, maar gezien de omvang en uitzonderlijke situatie hier, is dat niet nodig!

flash:
Hmm interessant maar beetje moeilijk shoppen zo. Heb altijd interesse in het oudere werk zijnde e30, e34 en e60, maar niet per se op zoek naar iets

Frits:
E34 heb ik nog een tweedehands motorkap liggen.  E30 gaat niet veel zijn.  En E60 nog "alles" van filters, remmen, draagarmen, spoorstangen, ophangingsrubbers, een deel sensoren....

Motorsport88:
Zéér zéér spijtig, maar volledig te begrijpen!
Nog veel succes in de toekomst Frits

Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie