Mijn Voertuig > M2

2017 - F87 - ///M2 LCI - Black Sapphire - DKG - M Performance

<< < (2/20) > >>

Sylar:
Knappe M2 zal er eens op letten als ik hem eens zie passeren :thumbsup:.

Woodykipo:
Ik heb het welkomstlicht ook aangepast om langer te branden,maar ik zou graag hebben dat de dimlichten wat langer branden.
Als je de wagen nu ontgrendeld gaan de angel eyes,dimlichten(low beam) en achterlichten aan,maar na een 5-tal seconden gaan de dimlichten uit.
In Bimmercode wel verschillende opties mogelijk bv. geen dimlichten of high beam aan of mistlichten aan bij welkomstlicht maar tot nu toe nog niet gevonden hoe je de dimlichten langer dan 5 seconden kan laten werken bij welkomstlicht...

Miggel:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Binnen Bimmercode heb ik die optie inderdaad ook nog niet gezien.

Ik lees wel op de website van Carly het volgende:
In addition to the welcome light, the low beam, third brake light, stop light, front or rear blinker, side markers, high beam, license plate light, rear fog light, front or rear parking light, fog lights or corner LEDs can also be switched on. You can choose between 3 different options:
off
switch on gradually
switch on instantly

Nu weet ik niet of deze dan bij "on instantly" de secondes overneemt wat is ingesteld bij het Welcome Light, of dat deze gewoon na een 5 seconden weer uit gaan.
Nu heb ik helaas geen Carly, maar wellicht dat een mede forumlid met Carly dit eens kan/wil testen.

Woodykipo:
Die codering kan je in Bimmercode ook doen,daar noemt het welcome lights low beam met dezelfde 3 opties off/soft on/hard on.
Off=geen low beam aan, soft on=low beam gaat geleidelijk aan , hard on=low beam gaat onmiddelijk aan.Jammer genoeg dus niet de duurtijd.
Dat zou nochtans handig zijn moest de low beam wat langer aanblijven op bv. donkere parking ofzo...

Avus_3.0:
Welkom met deze prachtige M2 waar je ineens al redelijk wat mods op uitgevoerd hebt.
Plannen zien er ook nog zeer goed uit en na de vitamine kuur zal het een serieus bommetje worden.  :thumbsup:

Succes met de nieuwe aanwinst...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie