Mijn Voertuig > M4

2016 - F82 - ///M4 - Wit

(1/8) > >>

Floere Frans:
Vorige maand mijn Porsche Cayman type 981 verkocht en een BMW M4 gekocht. Ik heb al verschillende bimmers gehad (520d E60, 520d F10, M235i, 120d....) en mijn echtgenote rijdt met een BMW G30 530d. Na een testrit met een M4 van een jongen in de buurt was ik aangenaam verrast van het vermogen. Mijn zoektocht in Duitsland begonnen ( al mijn vorige exemplaren heb ik daar gekocht ). Tot de dag dat ik een M4 vond op tweedehands.be. De wagen was in de kleur die ik mooi vond. Had voor mij de juiste opties zoals surround view en head-up display. De twee beste opties die ze ooit hebben uitgevonden vind ik  :thumbsup:
Normaal gezien koop ik auto's van max 2 jaar oud en deze was geboren in oktober 2016 MAAR had 10.600 km op de teller staan. Ik ben de auto in Genk gaan bekijken en had meteen een goede klik met de verkoper die trouwens nog een M3 en een X5 in zijn garage had staan. De wagen oogde echt nieuw. Ik heb een grondige inspectie gedaan van de lak (mijn hobby is auto-detailing) , het zwart lederen interieur en stelde vast dat de auto verlangde om in mijn garage te gaan slapen. Vooral de 20 inch velgen Vorsteiner VFF103 in carbon graphite met bijna spinternieuwe banden trokken mijn aandacht. Ik heb de wagen volledig nagetrokken via Isi ( hier ook actief op het forum, bedankt Isi  :clap: )   Om 100 % zeker te zijn ben ik nog eens gaan babbelen bij BMW BeliŽn waar de auto door de vorige eigenaar was gekocht. Daar wisten ze me te vertellen dat de auto 100% in orde was en altijd perfect onderhouden ( gepoetst ) door de eigenaar. Meer gepoetst dan in gereden.....  En ik was overtuigd !   

Ik heb meteen de chroom grill/nieren vervangen door een OEM zwart exemplaar en ook de chroom logo's op de zij voorspatborden werden vervangen door zwarte logo's. De chroom M4 op zijn kont werd ook vervangen.  Nu ben ik in de nabije toekomst nog van plan om een carbon diffuser te steken en volgend jaar een andere uitlaat te steken. Ik heb het geluid van een Remus-uitlaat (enkel de achterste demper) gehoord en dat klonk wel aardig. Maar een tweedehands M-Performance vind ik ook  :thumbsup:   Een akra is "the best" maar ook vrij prijzig.

Tips zijn altijd welkom met betrekking tot de aankoop van een diffuser en een uitlaat  ! ! ! !

:///M: - groetjes

Floere Frans:
En nog wat foto's

Snorkel:
Amai, wreed machien! Als die even hard gaat blinken als uw Cayman, dan kunnen ze bij in de buurt best een paar extra zonnebrillen kopen.  :D

Veel plezier ermee  :thumbsup:

Floere Frans:
En de laatste foto's

Iksree:
Knappe aanwinst! :drewl:
En al onmiddellijk enkele subtiele aanpassingen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie