Mijn Voertuig > M4

2018- F82 - ///M4 Competition

<< < (3/9) > >>

boosterkid:
Kan niet snel genoeg gaan ,wil met dat ding gaan rijden  :exited: :exited:  auto krijgt nog soort van waxlaag (coating) en dan naar de keuring ,dat kon even duren want ze werken daar alleen nog op afspraak en zou tot uit kunnen lopen tot 10dagen. zo druk hebben die gasten het.

Weytie:
Congratz, eindelijk nog eens een M4 erbij op het forum ;)

beemerbuddy:

--- Citaat van: Freke op 27 augustus 2020, 16:10:07 ---Idd de blauwe F80 M3 en m4 modellen schieten hier als paddenstoelen uit de grond. Eerst ne San Marino, dan die individual blue hera mica en nu nog een Avus blauwe.
Als mede eigenaar van een avus M3 kan ik niet anders dan deze ook enorm te waarderen. Samen met het bruine lederen interieur is dit een top combo.  :drool:
Is het ene van de special series of gewoon individual Avus gekozen?

Veel succes met de nieuwe M4  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: boosterkid op 27 augustus 2020, 17:54:04 ---Volgens de Bmw verkoper zou deze kleur uit het individual gamma komen en dat de vorige eigenaar ook een goede smaak had betreft kleurcombinaties.

--- Einde van citaat ---

@Freke Volgens ik kan uitmaken uit de eerste post van TS, is de kleur niet Avus-, maar Tansaniteblauw, en dat is "gewoon" een Individual kleur voor elke 3- en 4-reeks, ook de  :///M: modellen...
@boosterkid Inderdaad een geweldige kleurencombo, en toevallig deze vandaag gespot bij de dealer in het noorden van het Limburgse Land  :thumbsup: ,  hij stond al achteraan bij de magazijn-ingang... Moest daar toevallig zijn voor de afhaling van een paar bestelde prullaria... Ik herken ook de plek waar ze de foto's genomen hebben  ;)

Capitol:
Proficiat: heel mooie kleur combinatie!

boosterkid:
Klopt helemaal, staat bij Belien in Pelt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie