Mijn Voertuig > MINI

2020 - F56 - Mini Cooper GP #2630

<< < (2/14) > >>

Avus_3.0:
Ziet er idd wel dik uit zo'n GP uitvoering. Ferm stuur ook dat je al nagekocht hebt, past perfect in het interieur. Welke zetels zitten er in, kuipjes?
306pk in zo'n autootje zal idd wel genoeg zijn.  :thumbsup:

Woodykipo:
Proficiat met de aankoop,die zal deftig gebruikt worden :thumbsup:

yakkoox:

--- Citaat van: Freke op 15 juli 2020, 12:14:13 ---Ziet er idd wel dik uit zo'n GP uitvoering. Ferm stuur ook dat je al nagekocht hebt, past perfect in het interieur. Welke zetels zitten er in, kuipjes?
306pk in zo'n autootje zal idd wel genoeg zijn.  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---
Vond het alcantara stuur een must voor deze auto.
Stoelen zijn jammer genoeg de standaard jcw sportstoelen

Maar hoogst waarschijnlijk komt hier een setje recaro pole positions in zoals in mijn M135i stonden. Deze zullen dan ook bekleed worden in de stijl van de originele stoelen zodat het OEM+ lijkt

GeoBem007:
Een GP die gebruikt zal worden waarvoor hij bedoelt is, top! :thumbsup:

Goed bezig, Yakko!

Avus_3.0:

--- Citaat van: yakkoox op 15 juli 2020, 13:23:20 ---Vond het alcantara stuur een must voor deze auto.
Stoelen zijn jammer genoeg de standaard jcw sportstoelen

Maar hoogst waarschijnlijk komt hier een setje recaro pole positions in zoals in mijn M135i stonden. Deze zullen dan ook bekleed worden in de stijl van de originele stoelen zodat het OEM+ lijkt

--- Einde van citaat ---

Ziet er toch al ni slecht uit die zetels, precies  nog redelijk dikke wangen waardoor ge nog een beetje vast zit.
Recaro's gaan natuurlijk wel nog een pak beter zijn, zeker dat je ze gaat laten herbekleden zodat ze in het interieur matchen.  :drool:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie