Mijn Voertuig > MINI

2020 - F56 - Mini Cooper GP #2630

<< < (5/14) > >>

JC1986:
Vandaag nog lading van 9 mini GPs gezien op een vrachtwagen thv E40 Drongen.
Moet zalig zijn om hiermee te rijden.
Laatst in een JCW gezeten maar dit...  :o

Proficiat!

yakkoox:
Vandaag wat foto’s doorgestuurd gekregen van de CEO van AST (Coen De Korte)
Eerste keer dat ik overweeg om eens iets anders te nemen dan de welbekende merken (KW,Bilstein,...)

Mijn eerste indruk is heel positief, ziet me er echt kwalitatief materiaal uit.
Coen stelde dan ook meteen voor om een datum in te plannen om langs te komen naar hun depo/fabriek om de set te monteren.
Is de eerste F56 GP dat ze voorzien van een schroefset (prototype) dus vandaar is de plaatsing gratis.
Top service!
(Zoals je kan zien zijn de poten achteraan ook echte coilovers en niet poot en veer apart ;) )

yakkoox:
Wagen is geleverd bij de dealer.
In de loop van volgende week afhalen

Dealer had op voorhand doorgekregen dat het nummer 2325 zou zijn maar het blijkt dus nummer 2630 te zijn

Avus_3.0:
Goede vooruitzichten voor volgende week, die achterkant met die vleugel en verbrede wielkasten ziet er echt bruut uit.  :drool:

AB1996:
Allereerst proficiat met deze topaankoop. Veel veilige kilometers gewenst in dit beestje.

Volgende link toont alvast eenzelfde model met enkele mods zoals de AST suspension die je ook wilt laten plaatsen. ;)

https://www.carthrottle.com/post/the-manhart-mini-gp3-has-350bhp-and-lots-of-gold-bits/?fbclid=IwAR2CaG96rezkEz_nwPeRy-HwEbmgLe9IQITVI-hp-IGIS2M-Y8iqLR61kr4

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie