Mijn Voertuig > M6

2013 - F13 - ///M6

(1/30) > >>

Michael V:
Na 6a7 maand met de Audi A7 rond te hebben gereden vond ik het wel welletjes want de drang naar Bmw bleef.
De Audi was een zalige wagen maar ik had er niet dezelfde connectie mee als met mijn F11 535D.
Ook bleef ik stiekem dit forum wekelijks volgen, want mijn inziens is dit toch 1 van de actiefste en leukste forums.

De zoektocht begon met een M3/4 deze test gereden en ik vond ze eerlijk gezegd niet zo leuk rijden.
Ik miste wat koppel onderin.
Ook een C63S bekeken maar vind dit kwa looks maar niks.
Toen kwam ik opeens bij een M5 terecht en na de testrit dacht ik van dit is het!
2 dagen later belde ik terug en hij was jammer genoeg verkocht.
Dus ging de zoektocht verder en kwam ik opeens een M6 tegen.
Toen ik de M6 vond en op foto zag, vond ik dit niet meteen mooier dan een M5 maar ik dacht ik kan maar eens gaan kijken.
Ik kwam aan bij de garage en was direct verbluft, wat een vertekend beeld van deze wagen op foto.
In het echt komt deze echt veel beter over.

Toen ik de eerste keer kwam kijken had ik zoals gewoonlijk wat het leeftijds probleem.
Ik ben 26 en dan nemen ze u niet altijd even serieus als je naar dit type wagens gaat kijken.
Wat info gewonnen en het chassis nummer mee en zo via Bmw de historie van deze wagen uitgepluisd.
Is een Belgische volledig Bmw onderhouden wagen van de eerste eigenaar met 60000 km.

Afspraak gemaakt voor een 2de bezichtiging en uitdrukkelijk een testrit gevraagd en zo gezegd zo gedaan.
Alles was perfect in orde dus dan nog maar wat onderhandeld en er nog een onderhoud, nieuwe remblokken en achterbanden uitgeslaan.

Dus heb ik 4 dagen geleden getekend en een voorschot betaald voor een Bmw M6 in het kleur Rubinswarz!

De voornaamste opties zijn,

-Head-up display
-Bang and Olufson geluidsinstallatie
-Soft-close
-Merino lederen zwarte stoelen
-Adaptieve led verlichting
-Achteruitrij camera
-Keyless go
-Carbon fiber dak
-Carbon fiber inleg en afwerking in het interieur
-Shadowline afwerking

Ook de algemene afwerking vind ik toch een stapje specialer dan een 5 reeks, met bv de lederen middenconsole die overloopt in het dashboard.

Nu is het ongeduldig nog een weekje of 2 wachten tot ik hem heb.

Intussen zit ik stiekem ook al een lijstje te maken van toekomstige mods waaronder,

-Carbon exhaust tips
-Spacers
-Coderen start stop, spiegels inklappen ect
-Achterste reflectors blacken?
-Achterlichten tinten?
-Uitlaat mod?
-Wrappen?
Degene met een vraagteken ben ik nog niet zeker van en moesten er voorstellen zijn mogen jullie deze gerust laten horen ;)

Meer foto’s volgen

Wat is het fijn terug bij deze club te zijn!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Michael V:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Phantom Five:
Proficiat met deze mooie aankoop/aanwinst.

BIG charlie:
Gefeliciteerd !
Veel plezier ermee  :thumbsup:

FJRdude:
Jawaddedadde!!!! :drool:  :drool:  :thumbsup:

Wat een bolide!!!

Dit topic ga ik zeker volgen.
Wat die mods betreft (zoals achterlichten tinten) daar is enige voorzichtigheid geboden....   trop is teveel. Spacerke of subtiele verlaging....  OK nog maar niet gaan tjoenen......

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie