Mijn Voertuig > M4

2015 - F83 - ///M4 - Alpinewhite

(1/8) > >>

velomakerke:
Hier stel ik even vlug de vervanger voor de 428xi gc voor, de 428 was een goede wagen maar zo steriel, goede wagen maar beleving 0,0!
dus moest er een andere of eentje bij komen, jaren gedacht aan het kopen van een e46 m3 maar aangezien ik op het moment van het beginnen kijken al 2 oldtimers ook had moest ik van de vrouw iets deftig kopen...
het was maar een woord en ik ging op zoek naar iets wat niet zo gemakkelijk leek te zijn, er waren bepaalde eisen en wou uiteraard een deftig exemplaar, bewust gekozen voor cabrio aangezien ik toch nooit op circuit geraak en wil genieten van het geluid ;)
eerst eentje gekocht met bruin leder in maar daar sprong de deal op het einde af, was nogal pissed dan  :censor:
uiteindelijk via de officiele dealer deze laten overkomen en dan ook direct 4 jaar premium garantie op gekregen wat toch ook een gerustheid is!
direct paar mods gedaan
-zwarte nieren
-zwart zijroosters
- competition uitlaat
- amerikaanse achterlichten! dus is nu volledig rood achteraan de lichten
- zwart m4 logo

enigste mod die nu nog gepland staat is heel wat carbon binnenin!!

ik moet zeggen dit is echt mijn droomwagen, wat een fenomenale kar om mee te rijden!!

optielijst volgt maar zit dik in de opties  8)

binnen een paar weken gaat hij ook binnen bij car detailing corner voor de coating! altijd topwerk daar en dan is de wagen perfect!!

alvast nog wat plaatjes

velomakerke:
nog pics

BIG charlie:
Proficiat met deze aankoop !
Veel plezier ermee  :thumbsup:

JK7:
Proficiat. Echt heel mooi

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dannyro:
Van een verandering gesproken, dikke wagen :thumbsup:

Navigatie