Mijn Voertuig > Z3M - Z4M

1999 - E36 - Z3///M Roadster Titansilber (TOPIC IN PROGRESS) - Pictures uploaded

(1/4) > >>

Animal:
Bij deze een topic over mijn Z3 M///

Ik heb nu alweer 1,5 jaar geleden een Z3 M gekocht uit amerika. Dit was toen de eerste wagen die ik daar gekocht had, dus geloof me spannend was het zeker !
Ondertussen heb ik al enkele Z3 M roadsters versleten maar omdat dit de eerste was ligt hij me toch nauw aan het hart !

Het is weer een redelijk goed uitgeruste wagen met oa harman kardon hifi installatie en enkele andere toffe opties.
(Z3 M's zijn natuurlijk wel over het algemeen vrij goed uitgerust!)

Deze is uitgevoerd in het titansilver, wat volgens mij de 3e mooiste kleur is, na het imola rood en estoril blauw...

Dit is een 1ste eigenaars wagen, volgens de papieren heeft deze 16 jaar aan een dame uit NY toebehoord, wat de algemeen goede staat natuurlijk wel verklaart..

De Roadster is echt een droom om mee te rijden, open-top-motoring at its finnest !

Deze (aangezien US-spec) heeft natuurlijk wel de iets minder aantrekkelijke S52 motor maar in mijn inziens doet dit geen afbreuk op de wagen zelf... Voldoende vermogen en koppel ter uwer beschikking tijdens de 'mandatory' zomeravondse ritjes..

(Topic wordt vervolgd, werk er aan tijdens de pauzes op het werk)
(Zal nog zorgen voor extra foto's!)

Animal:
Meer foto's van het bakje !

160.000km

Animal:
Deze staat nu eventueel te koop wegens zoektocht naar iets nieuws !

- edit: externe link verwijderd -

d.fine:
Geen links naar externe verkoopsites aub.
Dit is ook niet de eerste keer dat je een wagen voorstelt om deze nog geen maand later te koop te zetten…

Franzino:

--- Citaat van: Animal op 13 juli 2018, 09:34:50 ---Deze staat nu eventueel te koop wegens zoektocht naar iets nieuws !

- edit: externe link verwijderd -

--- Einde van citaat ---

Ben jij niet gewoon iemand die dergelijke wagens regelmatig uit USA importeert en ze dan in Belgie verkoopt... Is toch hetzelfde verhaal als uw vorige Z3M? Misschien in de toekomst de moeite sparen met zo een "mijn voertuig" topic te maken en ze gewoon rechtstreeks in de verkoopsectie zetten zou ik zo denken :iono:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie