Mijn Voertuig > MINI

2016 - F57 - Mini Cooper S JCW - 231pk

<< < (3/6) > >>

Ash:
Klinkt wel lekker!!  :wow:

--- Citaat van: Woodykipo op 21 november 2017, 15:50:40 ---Dit demonstreert mooi het verschil tussen de rijmodussen en open/gesloten klep:
! No longer available
Sorry ik kan die video hier niet goed krijgen,gewoon even op de "no longer available" klikken :toofunny:

--- Einde van citaat ---

skink:
Vorig jaar ook gaan testrijden met jcw met optionele uitlaat en moet zeggen die uitlaat is bijna een must have. :exited:

Dragon:
Als je die zo ziet staan.....mooi autoke, heb er zelf altijd graag mee gereden. Echt een kartgevoel.
Enige dat ik persoonlijk dan niet kan smaken aan deze wagen is dat rood van de zetels. Buitenkleur vind ik fantastisch maar past niet met dat rood vind ik. Dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Plezier zal ze daar in ieder geval aan beleven!

Woodykipo:
Als je wilt zien hoe dat in elkaar zit: https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f57&typ=wh91&og=07&hg=03&bt=03_2907 .
De volledige uitlaatlijn vanaf de kat. wordt vervangen,in de middenlijn zit geen resonator/demper meer.De klep zit in de rechtse uitlaatpijp,als die dichtstaat gaan de uitlaatgassen door de einddemper,met open klep heb je dus een volledige rechte lijn zonder dempers vanaf de kat.Vandaar die crazy sound ;D Kan natuurlijk wel wat drone geven op de snelweg bv. maar dan kan je de klep dichtzetten.Aan de afstandsbediening hangt dan ook een mooi geel waarschuwingslabel dat de "trackmodus"(open klep) niet op de openbare weg mag gebruikt worden :P

Ash:
Hehehe... die "trackmodus" lijkt mij héél aanlokkelijk  :D
Heeft die Pro-uitlaat ook effect op de paardenkrachten of is het puur sound?

--- Citaat van: Woodykipo op 22 november 2017, 06:06:48 ---Als je wilt zien hoe dat in elkaar zit: https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f57&typ=wh91&og=07&hg=03&bt=03_2907 .
De volledige uitlaatlijn vanaf de kat. wordt vervangen,in de middenlijn zit geen resonator/demper meer.De klep zit in de rechtse uitlaatpijp,als die dichtstaat gaan de uitlaatgassen door de einddemper,met open klep heb je dus een volledige rechte lijn zonder dempers vanaf de kat.Vandaar die crazy sound ;D Kan natuurlijk wel wat drone geven op de snelweg bv. maar dan kan je de klep dichtzetten.Aan de afstandsbediening hangt dan ook een mooi geel waarschuwingslabel dat de "trackmodus"(open klep) niet op de openbare weg mag gebruikt worden :P

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie