Mijn Voertuig > M4

2014 - F82 - ///M4 - Austin Yellow - Volleder Merino/Silverstone

(1/18) > >>

toere:
Bon,

Aangezien ik al een "tijd" aan het uitkijken was achter een deftige opvolger van mijn M3 eindelijk iets gevonden waar ik een goed gevoel bij heb van yep dit is hem  :P

Niet dat ik mijn M3 beu was hoor, nope integendeel zelfs....ben er nog altijd stapelzot van. Exterieur kleur vind ik nog altijd super mooi, en de motor ja die is niet te evenaren in zijn prijsklasse, en alleen al de sound van de V8 was meer dan:inlove: maar het interieur was ik meer dan beu gezien.

Ik was al een tijd zeker dat de opvolger een Porsche ging zijn, dewelke juist waren er nog veel twijfels, maar heb begin dit jaar een paar maand een Porsche 997 mogen gebruiken en ik moet toegeven dat ik 1 zeer onder de indruk was van de power van die 997 Turbo, maar verder deed hij mij niks kwa looks( exterieur kleur), en echt praktisch is die ook niet met 2 kinderen in huis die groter zijn dan mij:P

Ondanks dat de liefde voor Porsche bleef, heb ik 3 weken geleden een Porsche Boxster S gaan bekijken in mijn favo rood kleurke. Man man die was vet :inlove:

Tot hij de kap dicht deed, en ik opnieuw moest geconfronteerd worden met een zeer onpraktische auto die ik dan nog niet graag zie ook dicht.

2 weken geleden dan een andere piste gaan bekijken nl een Lotus Evora S want na de verkoop x aantal jaar geleden van mijn Lotus Elise is er toch altijd een groot gevoel gebleven van: die had ik nooit mogen weg doen, en de liefde voor Lotus blijft in mij zitten....maar opnieuw ondanks dat ik het een prachtexemplaar vond werd ik geconfronteerd met een zeer onpraktische auto  :-\

Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dezelfde dag eens gaan kijken naar een M4 in het exterieur kleur Austin Yellow die daar niet zo ver vandaan te koop stond. Kom daar aan en ik moet toegeven dat ik direct verliefd werd op die auto want 2 jaar geleden heb ik op het autosalon nog gezegd tegen mijn vrouw dat dit het mooiste kleur was voor de nieuwe M4!!!

Verkoper duwt daar direct de sleutels in mijn handen met de woorden van doe maar een ritje hoor, en het was om zeep, ik was verliefd op deze auto en geen klein beetje.
Ma bon, genoeg gezeverd....

Het betreft dus een F82 M4 van Augustus 2014 met amper 7500km op de teller....juist ingereden dus.

RDH:
Leuke aankoop! Hier word het ook de volgende, al met enkele gereden en telkens terug  verliefd :D post nog een paar foto's bij je topic :D

toere:

Momenol:
Wohooo! Soep roeren!  :exited:

Bananenman:
Vet hok!  :bow: >:D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie