Mijn Voertuig > Z3M - Z4M

2006 - E86 - Z4///M coupe - CSL / KW var III/

<< < (53/53)

Franzino:

--- Citaat van: Lectra op 22 oktober 2016, 15:15:16 ---Zoals eerder gezegd, er was nooit een onvoorwaardelijke liefde zoals bij d.fine & Franzino.
Voor dagelijks gebruik was het in mijn geval vaak ongeschikt.
3 auto's & in de garage zetten om bij gelegenheden eens uit te halen heb ik ook geprobeerd maar laten stilstaan is niks voor mij.
Ik moet mezelf niets meer wijs maken, vanwege te weinig tijd komt het er toch niet van om veel dedicated ritjes voor de fun te maken.
Spijtig, maar goed we zijn weer een ervaring rijker.
Het blijft een speciaal ding.
Op 1 wagen na is er geen enkele die ik zolang heb bijgehouden.
Ik zal ze missen maar toch niet heel hard.
Wat nu ?
Nog niets beslist....

Zotte plotwendingen zijn vaak de beste niet...    :)

--- Einde van citaat ---

Laten stilstaan en niet mee rijden is inderdaad stom. Dan heb je er ook weinig aan en kan je hem in mijn ogen ook beter weg doen. Ze dienen om gereden te worden en mijn Z4M is het tegenovergestelde van een garage queen  >:D
Ik ben inderdaad redelijk emotioneel gehecht aan mijn Z4M. Als daily is hij niet echt praktisch, maar daar voor heb ik hem niet gekocht en zijn er betere M modellen. Ik heb zeer lang uitgekeken naar de Z4M en het was mijn eerste echte M. Deel van de reden waarom ik zo zot ben van mijn Z4M is ook wel door de superbangelijke remmen (AP) en zeer lekkere wegligging (Bilstein)...die hem echt perfect maken voor mij. Ook omdat deze wagen mij echt nog een rauw, oldschool en uitdagend gevoel geeft bij het rijden...wat anno 2016 minder en minder voorkomt. Het feit dat ik een Z4M roadster heb en geen coupe is voor mij ook een grote reden om hem niet weg te doen en bij te houden naast mijn M2. Oldschool vs newschool / turbo vs atmosferisch / roadster vs coupe.....
Life is great  :thumbsup:

jpeeters:
PM voor de KW var III

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie