Mijn Voertuig > M6

1984 - E24 - ///M635CSI: Nieuwe foto's pagina 3

<< < (3/19) > >>

b_ken:
Advertentie staat nog on-line, als het deze is tenminste

Dav1d:
Stond die gisteren (19/11) op de drift te Weeze?
Zo ja, In real life gezien en goedgekeurd :drool:
Ik kan deze wagen zeker smaken. Komt er trouwens nog heel schoon voor :thumbsup: :thumbsup:

Tip: Je zou hier beter nog wat foto's posten ;)

Monky:
Zeer speciale wagen wel met die kit.
Ik was niet volledig overtuigd. Maar smaken verschillen  :D

pieterjan99:
Ik vond het wel heel knap.
Gisteren ook eens kunnen bewonderen!
Knap!

Noiders:
Inderdaad, ik was gisteren daar met de E24.
Foto's moeten nog altijd gemaakt. Momenteel geniet ik van iedere dag dat ik er mee kan rijden.
Ik heb nog enkele foto's gemaakt met m'n GSM:

Ondertussen zijn volgende werkjes al uitgevoerd:
- lichte roestbhandeling onderaan: er was roesvorming aan de krikpunten. Opgeschuurd en ingespoten met dat zilverspul. Nu in de gaten houden of het nog verder roest.
- motorolie toegevoegd (stond onder minimum) en gelijk ook van dat spul in gedaan om de motor te reinigen (weet naam niemeer, was duur spul)
- middenpot gelast (was doorgeroest)
- uitlijnen

Er is nog heel wat werk aan om hem in de staat te krijgen die ik wil:
- hier en daar rubbers vervangen aan motor en versnellingsbak terwijl we onderhoud doen.
- andere nummerplaathouder achter. (huidige heb ik maar snel snel bijgewerkt om hem er op zo snel mogelijk op te krijgen. Trekt op niks zo. Maar ik wou rijden!
- rechterdeur: nieuwe rubber en afstelling van het raam zodat deze beter sluit.
- nakijken van de ophanging. Stuur trilt. Kardan in stuurstang heeft speling, en enkele gewrichten ook.
- balanceren van de banden, lichte trilling bij 70 en 140/uur.
- nakijken remmen. Hij remt goed, maar ik vind dat er nogal veel remstof af komt?
- rvs uitlaat op maat. Ook iets hoger hangen zodat hij niet raakt bij het in de kelder rijden. Sound: zo zacht mogelijk, maar hoorbaar in hogere toeren.
- nieuwe bougies
- kleppen stellen
- open kelkjes (met zokjes)
- witte of donkere pinkers voor
- hella's of smokelights voor. (ben er nog niet uit)
- originele (of toch zo origneel mogelijk) voetmatjes
- nieuwe dakhemel.
- Schrammen wegwerken aan spiegel en aan rechterachterwiel.
- schrammen op schuifraam wegwerken.
- Kofferdeksel: de polyester afnemen, roest wegwerken, opschuren, terugplaatsen, spuiten.
- antenne motor fixen, en eventueel radio vervangen.
- ofwel smallere banden achter, ofwel rollen (kan dat met polyester?). Momenteel raakt hij links achter.
- ...
- op lange termijn: volledige bodykit eraf, opschuren, eventuele roest bijwerken, terug plaatsen. Ditkeer met lichte rand zodat er geen haarscheurtjes meer komen tussen plaatwerk en bodykit, volledig herspuiten.

Nog zoveel te doen  :o

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie