Mijn Voertuig > Z3M - Z4M

1999 - E36/8 - Z3///M coupé - fotoshoot

(1/27) > >>

Sinof:
Aangezien ik er nu één gekocht heb na een zoektocht van enkele maanden stel ik hem nu ook eens voor!

Topic zoektocht:

http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=26222.0

Het is dus een wagen gebouwd in 1998 en eerste maal gebruikt op 2/7/1999 in DE. Vervolgens zeer weinig gereden en verkocht met 18000km in 2005 aan een verzamelaar in NL. Sindsdien 1000km/jaar aantoonbaar en verkocht aan mij met 24000km.

De wagen staat zeer goed. Enkele minpunten worden nog binnenkort aangepakt (kofferslotbekleding + rubber, scheurtje in sierplaat rond de pook, gebarsten airco knopje). Verder nog wat gebruiksporen op de linker wang van de bestuurderszetel en 3/4 velgen met minimale randschade.

Gisteren gelijkvormigheidsattest aangevraagd bij BMW. Hoofdmechanieker (heeft nog bij Van De Velde in Wetteren gewerkt en was daar verantwoordelijk voor hun racewagens met de S50 motor) heeft de wagen snel nagezien aangezien ik toch een beetje leek ben: alle lak lijkt origineel, idem voor alle plaatwerk (roestbescherming af fabriek nog overal aanwezig), draait zeer mooi en heeft geen vanoslawaai.

Binnenkort hopelijk ingeschreven; daarna eens bij Declercq voor vervangen alle vloeistoffen, filters en bougies; in augustus afspraak bij Wax-it.

Kent iemand de specifieke kleurcode van de velgen en wie er in staat is om deze te restaureren? Of beter nieuw kopen?

dodger:
proficiat met de aankoop  :thumbsup:

ook goede plannen om direct binnen te zwieren bij een goede garage.. top!

met de kleurencode kan ik je niet helpen..

grtz D

Sinof:
Eerste poetsbeurt. Dit WE het interieur eens reinigen.

Sinof:
edit

dodger:
zeer mooi  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie