Mijn Voertuig > Z3M - Z4M

2009 - E86 - Z4///M coupe - Sepang Bronze

<< < (11/11)

Fokko:

--- Citaat van: Fiets op  2 november 2011, 19:28:32 ---
--- Citaat van: skipper op  2 november 2011, 17:57:21 ---Hetzelfde als ik nu heb, kan de V8 niet missen, maar ne Jerez zwarte, dkg, competition pack, en nog wat extras
de Z4M blijft forever bij ons of ik heb een echtscheiding aan mijn broek

--- Einde van citaat ---
Net bij de delhaize stond er een blauwe Z4M coupé... Manmanman, wat een geil ding!

--- Einde van citaat ---
Als je de delhaize in Lommel bedoelde, dan was ik het  :)

MMario:
Ik denk da ik toch eens een andere job moet gaan zoeken  ;) ... er is zeker nog voldoende plaats op het schip voor een derde wagen nl. een M5  ;D

skipper:
Troost je , het is niet alles goud wat blinkt , je mag rekenen dat we ongeveer 100u per week doen.
maar het heeft ook zen mooie kanten. in ieder geval vanmorgen de nieuwe M3 opgehaald en even mee naar Luxemburg gereden dus de eerste 500 staan er al op

--- Citaat van: MMario op  4 november 2011, 13:47:59 ---Ik denk da ik toch eens een andere job moet gaan zoeken  ;) ... er is zeker nog voldoende plaats op het schip voor een derde wagen nl. een M5  ;D

--- Einde van citaat ---

MMario:

--- Citaat van: skipper op  4 november 2011, 21:00:58 ---Troost je , het is niet alles goud wat blinkt , je mag rekenen dat we ongeveer 100u per week doen.
maar het heeft ook zen mooie kanten. in ieder geval vanmorgen de nieuwe M3 opgehaald en even mee naar Luxemburg gereden dus de eerste 500 staan er al op

--- Citaat van: MMario op  4 november 2011, 13:47:59 ---Ik denk da ik toch eens een andere job moet gaan zoeken  ;) ... er is zeker nog voldoende plaats op het schip voor een derde wagen nl. een M5  ;D

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Dat weet ik wel ... voor al die euro's moet gewerkt worden ... :bow: maar ik ben tevreden met de CSL hoor  ;)
Ik verwacht snel foto's van je nieuwe aanwinst ... :)

boogie:
Knappe kleur op de Z! Echt machtig! Wel speciaal zo twee M's op een boot!  :bow:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie