BMW Algemeen > Nuttige links

BMW afbraakcentra's

<< < (13/15) > >>

Bwati:

--- Citaat van: e46_323ci_cabrio op 17 december 2010, 01:01:04 ---philips de eigenaar is die ene man die op zijn neus iets heefd die altijd kougum in zijn  mond heeft :D
niet aardig koop je onderdelen en weg.
prijzen soms duurder dan bij de dealer :)
ik heb vaak onderdelen gekocht als garagist
kleine man die bij de toon zaal staat is goede personeel van hem heb je de beste prijs dus wie kort is. is goedkoop
bob de boer als je niet belt moet je de onderdelen zelf los maken  bij hun heb je niet alle onderdelen
die man koop wat goedkoop is als de auto stuk geheel is verkoop hij compleet :)
stukcars in ijzerlaan nr 5 den ik naast gman Antwerpen  daar heb je de meeste alfa Romeo onderdelen er staan paar e36 e30 en nog wat binnen komt af en toe
hun hebben ook nog een bedrijf rond binnen 50 km denk ik beter bellen
familie bedrijf zoon aardig niet overdrijven de prijzen
auto bedrijf de jong wie de baas is weet ik niet personeel soms moeilijk  geen 2hands onderdelen zeggen ze maar ze willen nieuwe verkopen daar maken ze meer winst en 2 hands afbraak wagens voor export
ik ken deze bedrijven en heb vaak wat gekocht eerst beter bellen reserveren..

--- Einde van citaat ---
Enorm grappig dit te lezen  :D
Bob de boer ken ik persoonlijk wat een ...
Phlips zijn goeie mensen hoor en altijd correct (bij mij toch)
De zoon van stukcars is een persoonlijke vriend van mij, ken ik al vanaf de geboorte altijd samen op reis etc etc
Als je daar zegt dat je van bimmerboard bent en bwati goed kent doet hij wel iets speciaals  ;) (wel tegen de zoon natuurlijk  ;D )
Zijn allemaal klant bij mij en als ik er 1tje moet kiezen is voor BMW toch phlips de beste keuze in mijn ogen.

e46_323ci_cabrio:
:)  :neener:

fakke:

--- Citaat van: JeroenE46 op 21 december 2009, 21:19:17 ---BMW RECUP PARTS     

Hannekenshoek 11    
2200 Herentals

Gsm: 0496/03 57 90
Tel.: 0496/03 57 90

--- Einde van citaat ---

Ben ik persoonlijk niet echt tevreden van. Had gebeld voor onderdelen en kreeg bevestiging dat deze aanwezig waren in zeer propere staat. Kwam ter plaatse en moest alles nog zoeken. Bleek dat alle onderdelen maar op elkaar gegooid lagen in de hangar en niet proper waren. Krassen, mos, noem maar op  :thumbdwn:  Alles achtergelaten dus.

kraftbayer:

--- Citaat van: fakke op 21 juli 2012, 11:04:03 ---
--- Citaat van: JeroenE46 op 21 december 2009, 21:19:17 ---BMW RECUP PARTS     

Hannekenshoek 11    
2200 Herentals

Gsm: 0496/03 57 90
Tel.: 0496/03 57 90

--- Einde van citaat ---

Ben ik persoonlijk niet echt tevreden van. Had gebeld voor onderdelen en kreeg bevestiging dat deze aanwezig waren in zeer propere staat. Kwam ter plaatse en moest alles nog zoeken. Bleek dat alle onderdelen maar op elkaar gegooid lagen in de hangar en niet proper waren. Krassen, mos, noem maar op  :thumbdwn:  Alles achtergelaten dus.

--- Einde van citaat ---

Ik heb dit ook al gehoord.
Grt,
Kraftbayer :thumbsup:

koenvde:
kojaparts bvba st niklaas

deze doet alleen bmw afbraak grote stock van e36 e39 e38 en e46 onderdelen

nieuwe modellen volgen binnenkort e90 e60 enz

zeer eerlijk bedrijf

al verschillende keren geweest :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex