Mijn Voertuig > MINI

2003 - R53 - Mini Cooper S

(1/14) > >>

tomwac:
Zoals de meesten het al wisten, hebben we voor de vrouw des huizes een andere daily gekocht. 330i buiten, Mini Cooper S binnen.
Het gaat hier om eentje van 12/2003, british racing green, 59K kms, met volgende opties (buiten de standaard S uitrusting):
- leder
- auto airco
- iPod integratie
- Xenons met sproeiers
- extra verstralers
- multifunctioneel stuur
- ....
EN de JCW motorkit  :thumbsup:

We zitten dus met 200+ pk's en ik hoop er in de toekomst wat meer uit te persen.
Ik heb er voorlopig niet veel foto's van, hopelijk als het weer beter wordt, kan ik er wat betere nemen...
De wagen is een freaking plezier om mee te rijden, het is naar mijn gevoel even snel als de 330i (niet qua top), maar het rijplezier is van een heel andere level...ik zat al een tijdje met een MCS in mijn hoofd, en nu dus de knoop doorgehakt.

De erste mods die erop komen zijn :
- witte spiegelkappen
- velgen in 't wit poederlakken
- chromé grill vervangen door de zwarte van JCW
- extra meterkes voor olie temp en voltage (OEM)
- full Milltek uitlaat systeem (uitlaat collector, race cats en de rest tot aan de achterbumper)
- misschien de JCW remmen maar hier moet ik mij wat verder in verdiepen want als het enige verschil met MCS remmen, het JWC logo is, dan hoeft het niet. Uiteindelijk ook chippen, maar voorlopig heeft hij power genoeg om ermee naar de winkel te rijden...
Dus de crappy foto:

Green Beemerke:
proficiat met de aankoop van de Cooper S

is al ne mooie, en gaat zo te horen nog mooier worden  :thumbsup:

KenM3:
Mooie wagen met een leuke kleur  :wiggleyes:   
+200pk in een mini  :wow:moet inderdaad leuk zijn , krijgt hij deze ook op het asfalt omgezet of sta je overal een burnout te doen  ::)
Veel plezier ermee

Datake:
amaai.. klein sleeperke zonder die volledige JCW kit vanbuiten  :wow:

zoals steeds een uitstekende keuze mijn zoon  :thumbsup:

en british racing green =>  :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

tomwac:

--- Citaat van: E30M3CABRIO op 20 februari 2009, 17:51:43 ---Mooie wagen met een leuke kleur  :wiggleyes:   
+200pk in een mini  :wow:moet inderdaad leuk zijn , krijgt hij deze ook op het asfalt omgezet of sta je overal een burnout te doen  ::)
Veel plezier ermee

--- Einde van citaat ---
in eerste moet je idd een beetje omzichtig te werk gaan bij vertrek...daarna is het pure acceleratie tot een top van ong. 230...ik weet niet of meer mogelijk is, nog niet getest, maar aan 230 kwam hij heel vlot...ook voelbaar veel koppel voor zo'n 1.6...een trap op het gaspedaal = duw in de rug, als je terugschakelt is het precies op een roller coaster...dit is natuurlijk subjectief....omdat je een groot gevoel van snelheid hebt in die bakskes...anyway, misschien omdat het een nieuw speelgoed is, maar ik heb er meer plezier in dan in de M3  :wiggleyes: ... voorlopig  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie