Auteur Topic:  Apple Iphone  (gelezen 165595 keer)

Offline Midnight1983

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • Konijnen mee het snuitje tegen den draad
Re: Apple Iphone
« Reactie #3480 Gepost op: 6 december 2017, 10:47:05 »
Ergens 200-220€ denk ik  :iono:

Zou mooi zijn moest dat zijn , had in eerste instantie rond de 150€ in gedachten.
Ondertussen bij CoolBlue uitgekomen en daar geven ze 184,50€.
Via nen 2dehands.be moet dan toch inderdaad misschien wel 200-225€ mogelijk zijn.

Offline Boin

• * Board Sponsor *
  • Trade Count: (+6)
  • World Champion
« Reactie #3481 Gepost op: 22 december 2017, 20:07:12 »
Weet er iemand of de slaap-knop los vervangbaar is bij een 6SE?
Bij apple store gevraagd, 450€ omdat gans de printplaat vervangen moet worden?

Offline Draje

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
    • BelleVue
« Reactie #3482 Gepost op: 22 december 2017, 23:35:19 »

450€ ? Is bij switch gevraagd ?

Voor die prijs koop je beter een nieuwe denk ik dan..
E91 2009 318d : 248.xxx km -> SOLD - E36 1993 318i  : 145.xxx km -> SOLD -  E46 320i Touring : 173.xxx km  -> SOLD
F650 GS - GSF 650

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #3483 Gepost op: 22 december 2017, 23:57:54 »

Was dat toevallig Lab9? Daar geven ze al eens als standaardantwoord dat het moederbord moet vervangen
worden ten belope van 100den euro. Meestal ben je dan zo overdonderd door de prijs dat je er meteen
een nieuwe koopt. Mij hadden ze ook bijna liggen toen mijn Lightning connector er geen zin meer in had.

Gewoon zelf opgelost voor zo goed als geen geld. Dat is anders immers net hetzelfde als een klant wiens auto
een lekke inlaatcollector heeft, maar je er van de eerste een nieuwe cilinderkop opzet...

Die slaaptoets (de aan/uit knop) kun je gewoon los kopen. Het enige punt is misschien dat die knop ook
via een soort kabellint vasthangt aan de led die dient als flitser en zaklamp. Maar het maakt geen geheel uit
van het moederbord en kost dan ook twee keer niets.

Je kunt dat gerust zelf doen, moest je dat willen. Een loep op statief is wel handig.

Offline dobbelsteen

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #3484 Gepost op: 23 december 2017, 01:08:09 »
Als je iets van herstelling wilt, probeer voor zover mogelijk altijd bij een echte Apple store te gaan met je gsm.
Lab9 en Switch hebben veel te weinig kennis in huis om deftig herstellingen te doen. Dus stellen ze bijna altijd véél te dure herstellingen voor.
Work hard, play hard

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #3485 Gepost op: 23 december 2017, 13:41:44 »
Was dat toevallig Lab9? Daar geven ze al eens als standaardantwoord dat het moederbord moet vervangen
worden ten belope van 100den euro. Meestal ben je dan zo overdonderd door de prijs dat je er meteen
een nieuwe koopt. Mij hadden ze ook bijna liggen toen mijn Lightning connector er geen zin meer in had.

Gewoon zelf opgelost voor zo goed als geen geld. Dat is anders immers net hetzelfde als een klant wiens auto
een lekke inlaatcollector heeft, maar je er van de eerste een nieuwe cilinderkop opzet...

Die slaaptoets (de aan/uit knop) kun je gewoon los kopen. Het enige punt is misschien dat die knop ook
via een soort kabellint vasthangt aan de led die dient als flitser en zaklamp. Maar het maakt geen geheel uit
van het moederbord en kost dan ook twee keer niets.

Je kunt dat gerust zelf doen, moest je dat willen. Een loep op statief is wel handig.

Idd. In de zomer mijn 6S stuk. Gekocht bij Lab9. Gelukkig nog garantie, dacht ik. Zegt die verkoper : “ja maar het is bijna zeker de batterij, en dat is geen garantie, dat zal rond de 2-300€ kosten”. Ik zeg dat als dat na 1,5j al kapot is bij een toestel van 800€ dat dat een echte schande is, en dat ik die telefoon nog liever tot het eind van de hof smijt of gewoon zelf mijn voet wel zal op zetten en dat er geen Apple meer binnenkomst dan. Mijn madam was al naar haar schoenen aan het kijken ondertussen met rode kaken ;D. We hebben verdomme ongeveer 15 toestellen van Apple, en dan krijg je dit.
Een week later telefoon dat ik een nieuwe kreeg. Uiteindelijk toch nog tevreden klant.
« Laatst bewerkt op: 23 december 2017, 13:43:21 door order66 »

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #3486 Gepost op: 23 december 2017, 19:46:10 »
Als je iets van herstelling wilt, probeer voor zover mogelijk altijd bij een echte Apple store te gaan met je gsm.
Lab9 en Switch hebben veel te weinig kennis in huis om deftig herstellingen te doen. Dus stellen ze bijna altijd véél te dure herstellingen voor.

Dat ligt helemaal niet aan de kennis, maar omdat zij vanuit Apple enkel bepaalde herstellingen mogen uitvoeren, en Apple zelf van mening is dat bv een lightning connector niet los vervangen mag/kan worden. Spijtig, maar niet de fout van de Premium Resellers.

Als je je daaraan stoort kan je gewoon naar een onafhankelijke hersteller gaan, maar die gebruiken dan geen echte Apple onderdelen (wat ze je ook doen geloven) want die behoud Apple voor uitsluitend zichzelf en de herstellers die zich strikt aan hun eisen houden zoals een Lab9 of Switch met als gevolg dat ze bepaalde herstellingen niet mogen doen... De hier genoemde 'veel te dure herstelling' is het omruilen van je toestel, want ook een moederbord mag niet los worden vervangenvan Apple voor zo ver ik weet ;)

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #3487 Gepost op: 23 december 2017, 21:24:38 »
Allemaal goed en wel, maar het zal me aan de hond zijn reet roesten dat die connector niet oem is. Het is gemakkelijk en snel geleverd, het werkt, ik merk geen verschil bij voorheen en het is voor een appel en een ei opgelost en je bent een ervaring rijker dat je iets kon wat zij niet mogen/kunnen. Meer moet dat niet zijn.

Ik ben zot van Apple en zijn producten, maar qua aftersales zuigen ze geweldig. Ik hoef geen Microsoftspul meer, maar ik was wel erg tevreden over hp. Ooit was er een probleempje, meteen support gekregen wat ik al top vond en als ongevraagde compensatie kreeg ik nog een voucher van 100 euro die ik meteen kon incasseren op de reeds betaalde factuur. Bij Apple: forget it.

Er is trouwens maar 1 Apple store in België, in Brussel dacht ik, dus je zit al vast aan de Premium resellers. In w vl is dat lab9 bvb.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #3488 Gepost op: 23 december 2017, 21:32:00 »
Idd. In de zomer mijn 6S stuk. Gekocht bij Lab9. Gelukkig nog garantie, dacht ik. Zegt die verkoper : “ja maar het is bijna zeker de batterij, en dat is geen garantie, dat zal rond de 2-300€ kosten”. Ik zeg dat als dat na 1,5j al kapot is bij een toestel van 800€ dat dat een echte schande is, en dat ik die telefoon nog liever tot het eind van de hof smijt of gewoon zelf mijn voet wel zal op zetten en dat er geen Apple meer binnenkomst dan. Mijn madam was al naar haar schoenen aan het kijken ondertussen met rode kaken ;D. We hebben verdomme ongeveer 15 toestellen van Apple, en dan krijg je dit.
Een week later telefoon dat ik een nieuwe kreeg. Uiteindelijk toch nog tevreden klant.

Eigenlijk is het helemaal terecht dat je een nieuwe batterij kreeg, maar het is toch jammer dat je je bloeddruk eerst moet laten stijgen vooraleer die hipsters luisteren. Die toestellen kosten veel geld, zo een batterijtje kost Apple mss vijf euro.

Stiekem al eens gekeken naar de X. Dat ding kostte 1300 euro als je wat geheugen wil. Rond de leeftijd van 1,5 jaar begint zo een iPhone al gevoelig trager te werken, als ze dan nog eens een flinke rekening in je maag willen splitsen omdat bepaalde onderdelen het vroegtijdig begeven...

Daar zouden ze toch iets aan mogen doen.

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #3489 Gepost op: 23 december 2017, 23:22:44 »
Allemaal goed en wel, maar het zal me aan de hond zijn reet roesten dat die connector niet oem is. Het is gemakkelijk en snel geleverd, het werkt, ik merk geen verschil bij voorheen en het is voor een appel en een ei opgelost en je bent een ervaring rijker dat je iets kon wat zij niet mogen/kunnen. Meer moet dat niet zijn.

Ik ben zot van Apple en zijn producten, maar qua aftersales zuigen ze geweldig. Ik hoef geen Microsoftspul meer, maar ik was wel erg tevreden over hp. Ooit was er een probleempje, meteen support gekregen wat ik al top vond en als ongevraagde compensatie kreeg ik nog een voucher van 100 euro die ik meteen kon incasseren op de reeds betaalde factuur. Bij Apple: forget it.

Er is trouwens maar 1 Apple store in België, in Brussel dacht ik, dus je zit al vast aan de Premium resellers. In w vl is dat lab9 bvb.

Dan ga je bij een onafhankelijke hersteller, simpel toch...

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #3490 Gepost op: 23 december 2017, 23:40:25 »
Eigenlijk is het helemaal terecht dat je een nieuwe batterij kreeg, maar het is toch jammer dat je je bloeddruk eerst moet laten stijgen vooraleer die hipsters luisteren. Die toestellen kosten veel geld, zo een batterijtje kost Apple mss vijf euro.

Stiekem al eens gekeken naar de X. Dat ding kostte 1300 euro als je wat geheugen wil. Rond de leeftijd van 1,5 jaar begint zo een iPhone al gevoelig trager te werken, als ze dan nog eens een flinke rekening in je maag willen splitsen omdat bepaalde onderdelen het vroegtijdig begeven...

Daar zouden ze toch iets aan mogen doen.

Dat is waar. Maar ondertussen gebruiken wij met het hele gezin ongeveer 6j Apple. Het gebruiksgemak kunnen we niet meer missen. De synchronisatie van de agenda’s bvb. All too easy.
Ik heb mijn vrouw net een X en een MacBook Pro gekocht. Ik moet zeggen dat haar 6S Plus en MacBook Air van ongeveer 3jaar oud op amper één uurtje tijd verkocht waren. En eigenlijk waren die niet echt veel trager geworden, enkel de batterij van beide toestellen begon wat te minderen. Beide verkocht aan vraagprijs die meer dan behoorlijk was. Dat is toch ook een belangrijke factor. Het kost wat, maar je krijgt nog een mooi bedrag terug als je niet te lang wacht. Als het niet eerst stukgaat natuurlijk ;D

Online gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life - Life's too short not to !
« Reactie #3491 Gepost op: 24 december 2017, 08:32:55 »
Dat is waar. Maar ondertussen gebruiken wij met het hele gezin ongeveer 6j Apple. Het gebruiksgemak kunnen we niet meer missen. De synchronisatie van de agenda’s bvb. All too easy.
Ik heb mijn vrouw net een X en een MacBook Pro gekocht. Ik moet zeggen dat haar 6S Plus en MacBook Air van ongeveer 3jaar oud op amper één uurtje tijd verkocht waren. En eigenlijk waren die niet echt veel trager geworden, enkel de batterij van beide toestellen begon wat te minderen. Beide verkocht aan vraagprijs die meer dan behoorlijk was. Dat is toch ook een belangrijke factor. Het kost wat, maar je krijgt nog een mooi bedrag terug als je niet te lang wacht. Als het niet eerst stukgaat natuurlijk ;D

Zelfde hier...één keer Apple altijd Apple  :thumbsup:

Al de windows brol hier vorig jaar buiten gesmeten  :iono:

Ook veel minder problemen met virussen... 8)

Het kost idd wat geld maar als je het verkoopt krijg je er ook nog wel wat van terug.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #3492 Gepost op: 24 december 2017, 09:02:10 »
Dan ga je bij een onafhankelijke hersteller, simpel toch...

Er was iemand in dit topic die Apple store specifiek aanraadde, vandaar dit antwoord.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #3493 Gepost op: 24 december 2017, 09:07:56 »

Die synchronisatie is inderdaad fantastisch. De aanmaak van notities bvb en zoveel meer. Je kan meteen op een ander toestel verder werken. Ik ben zeer zeker fan van Apple, ik hoef niets anders meer. Al zou een iets betere naverkoop geen kwaad kunnen. 🙂

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #3494 Gepost op: 24 december 2017, 09:08:08 »
Dat ligt helemaal niet aan de kennis, maar omdat zij vanuit Apple enkel bepaalde herstellingen mogen uitvoeren, en Apple zelf van mening is dat bv een lightning connector niet los vervangen mag/kan worden. Spijtig, maar niet de fout van de Premium Resellers.

Als je je daaraan stoort kan je gewoon naar een onafhankelijke hersteller gaan, maar die gebruiken dan geen echte Apple onderdelen (wat ze je ook doen geloven) want die behoud Apple voor uitsluitend zichzelf en de herstellers die zich strikt aan hun eisen houden zoals een Lab9 of Switch met als gevolg dat ze bepaalde herstellingen niet mogen doen... De hier genoemde 'veel te dure herstelling' is het omruilen van je toestel, want ook een moederbord mag niet los worden vervangenvan Apple voor zo ver ik weet ;)

Jawel het ligt aan de kennis. Bij de Apple store gaan ze ook specifieke onderdelen vervangen indien nodig. Genoeg collega's van mij die ervaring hebben met zowel Apple Store als Switch en Lab9.
En bij de Apple Store zitten ze nog met genoeg kennis om te weten of het snel kan gefixt worden met simpele methodes, of dat ze een nieuwe gaan moeten meegeven.
Bij de Apple Store ga je veel makkelijker een nieuwe meekrijgen als de jouwe nog onder garantie zit en ze weten dat de herstelling hopeloos is.
Bij Switch daarentegen gaan ze jouw gsm een maand bijhouden voor herstellingen, om dan misschien toch uiteindelijk te moeten discussiëren om een nieuwe omdat hun herstelingen op niet veel trekt. (Bij 1 collega 2x voorgekomen dit geval)

Bij Lab9 en Switch gaan ze me alvast nooit meer zien. Ik ga wel bij de smartphone fixer om de hoek, ofwel gewoon bij de Apple Store.
Work hard, play hard

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #3495 Gepost op: 24 december 2017, 10:04:50 »

Jawel het ligt aan de kennis. Bij de Apple store gaan ze ook specifieke onderdelen vervangen indien nodig. Genoeg collega's van mij die ervaring hebben met zowel Apple Store als Switch en Lab9.
En bij de Apple Store zitten ze nog met genoeg kennis om te weten of het snel kan gefixt worden met simpele methodes, of dat ze een nieuwe gaan moeten meegeven.
Bij de Apple Store ga je veel makkelijker een nieuwe meekrijgen als de jouwe nog onder garantie zit en ze weten dat de herstelling hopeloos is.
Bij Switch daarentegen gaan ze jouw gsm een maand bijhouden voor herstellingen, om dan misschien toch uiteindelijk te moeten discussiëren om een nieuwe omdat hun herstelingen op niet veel trekt. (Bij 1 collega 2x voorgekomen dit geval)

Bij Lab9 en Switch gaan ze me alvast nooit meer zien. Ik ga wel bij de smartphone fixer om de hoek, ofwel gewoon bij de Apple Store.

Ik werk al 5 jaar als jobstudent in een van de genoemde Premium Resellers dus ik weet vrij goed hoe het in elkaar zit en hoe het met de kennis van de herstellers gesteld is, en vooral met de beperkingen die Apple oplegt...

Het zou kunnnen dat er in de Stores meer vervangen mag worden van Apple, zou ook logisch zijn aangezien ze zelf de regels bepalen. Aan iPhones mag gewoon amper iets gedaan worden door premium resellers helaas. Deze regeling is imo ook ver van ideaal, maar het is nu eenmaal zo. Dit is gelukkig beter aan het worden. Als je toestel 1 maand bij Switch gelegen heeft is daar ofwel inderdaad iets misgegaan intern, ofwel zijn zij met Apple in dialoog gegaan om het probleem op een andere manier op te lossen want daar moet altijd toestemming voor gevraagd worden. Terwijl zij hoogstwaarschijnlijk alles uit de kast halen om het probleem op te lossen schuif jij het dus op onwetendheid, vind ik wat onterecht.

Uiteraard besef ik dat je als klant geen moer geeft om hoe het in elkaar zit en gewoon je toestel met goeie service hersteld wilt zien, maar geloof me maar als ik zeg dat premium resellers doen wat binnen hun macht mogelijk is daarvoor. En loopt er soms eens iets mis, natuurlijk, in welk bedrijf niet? In de Apple store zelf waarschijnlijk ook, maar zij hebben de middelen om onmiddellijk allerlei compensaties voor te stellen die premium resellers niet hebben, kunnen of mogen voorstellen.

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #3496 Gepost op: 24 december 2017, 10:46:08 »
Waarom zou je mensen dan aanraden om bij de premium resellers te gaan als zij beperkingen hebben?
Of bedoel je met onafhankelijke hersteller dan de smartphone fixer om de hoek?
Je zegt nu zelf dat de Apple Store de beste keus is.
Work hard, play hard

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #3497 Gepost op: 24 december 2017, 11:18:25 »
Waarom zou je mensen dan aanraden om bij de premium resellers te gaan als zij beperkingen hebben?
Of bedoel je met onafhankelijke hersteller dan de smartphone fixer om de hoek?
Je zegt nu zelf dat de Apple Store de beste keus is.

Met onafhankelijk bedoel ik inderdaad de hersteller om de hoek ja. En naar een premium reseller zou ik bv. zeker binnen de garantieperiode gaan. Buiten de garantieperiode kan je uiteraard nog steeds naar daar gaan als je wil dat je toestel hersteld wordt met Apple onderdelen (of omgeruild wordt) en de Apple Store te ver is.

Misschien geen 100% correcte vergelijking, maar waarom zou je nog naar de dealer gaan eens je BMW uit garantie is? Vaak vervangen zij ook veel te dure onderdelen als er een goedkopere fix is bij een onafhankelijke hersteller om de hoek. Belangrijkste reden imo is dat je wel een kwaliteitsgarantie hebt van je herstelling, en als er uiteindelijk iets blijkt niet in orde te zijn achteraf dat het goed wordt opgevolgd en er een oplossing wordt aangeboden.

En klopt, Apple Store is de beste keus maar met enkel eentje in Brussel niet echt de makkelijkste keus als je in een uithoek van t land woont.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #3498 Gepost op: 24 december 2017, 12:50:29 »
Wat de sales betreft, loopt het bij Lab9 ook niet over. Alleen zijn dit hier in de streek de enige mogelijkheden om ergens in het netwerk
van Apple je spullen te kopen. Anders ben je aangewezen op pakweg MediaMarkt, waar je amper vier toestellen hebt staan en je ei-
genlijk alleen maar mag horen dat Apple overpriced is en je beter een pc koopt. Ja, kennelijk ben ik wel gek, want ik hoef muv office
geen microsoftspul meer.

Naar verluidt bieden ze in de Apple Store bij aankoop van een toestel ook een soort opleiding aan om features te ontdekken die je nog
niet wist... Ik weet niet wat er van aan is, maar Brussel is inderdaad wat onhandig bereikbaar.

Tijd dat Apple eigen winkelsi in het ganse land opent ipv het over te laten aan franchisenemers. Zelfs Nespresso slaag erin om meer boetieks te openen dan Apple winkels. En da's dan nog maar voor gewoon wat koffie...

En voor de West-Vlamingen: vanuit zuid-west Vlaanderen is het een goede 30 km richting Rijsel: daar hebben ze een Apple Store.
« Laatst bewerkt op: 24 december 2017, 12:55:40 door Pannenkoek »

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #3499 Gepost op: 24 december 2017, 12:54:43 »
Tja, sales is overal afhankelijk van wie je treft als verkoper en niet enkel de winkel waarin je staat. Maar qua opleidingen bieden veel premium resellers ook gratis lessen aan, dus naar Brussel gaan daarvoor is zeker niet nodig. En als je bij Apple zelf wil kopen is er ook nog de online store...

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #3500 Gepost op: 24 december 2017, 13:12:32 »
Tja, sales is overal afhankelijk van wie je treft als verkoper en niet enkel de winkel waarin je staat. Maar qua opleidingen bieden veel premium resellers ook gratis lessen aan, dus naar Brussel gaan daarvoor is zeker niet nodig. En als je bij Apple zelf wil kopen is er ook nog de online store...

De online store is er inderdaad ook. Ik vind het echter wel leuk om de toestellen eerst eens te kunnen bekijken en testen. Ik heb nog aan de lijn gehangen met zo een assertieve Hollandse van Apple en daar adviseerde men een instapper Mac met ouderwetse harde schijf. Dat was zeker ruim voldoende... Aan de ene kant was dat wel mooi meegenomen qua prijs, maar ik had zo mijn bedenkingen.

Toch maar naar Lab9 geweest en in de winkel kwam ik er na wat getokkel toch al gauw achter dat dat ding eigenlijk in nieuwstaat al niet echt snel werkte. Als ik bvb op Word klik, dan wil ik directe respons. Wetende dat toestellen toch altijd wat vertragen, zeker na updates, zorg je beter voor overcapaciteit. Als je dan begint te kijken naar zwaardere processoren en naar het SSD-flash-Fusion gebeuren, dan kom je er al gauw achter dat de basisversies op termijn toch wat teleurstellen. Uiteindelijk voor een macBook Pro gegaan: supercompact, mooi beeld, snel, absoluut geruisloos tenzij je een renderprogramma gaat draaien en behoorlijk lange batterijduur, het kan tegen een stootje. Tot zo ver zit het bij Apple dus reuzegoed. Al heb ik wel alles zelf moeten uitzoeken, want die verkoper stond er ook maar voor spek en bonen bij. Ik ben bvb ook nog steeds op zoek naar een goed automatisch backup systeem alsook snellere wifi, maar daar liet de verkoper mij al helemaal in de steek. Volgens mij verkopen ze die airport systemen niet veel.

Uit ervaring met iPhones en iPad's weet ik spijtig genoeg dat de aftersale op niet veel trekt in de zin dat steeds te dure herstellingen worden aangeboden. Ik heb voor geen geld een toolsetje aangekocht en de stukken kun je al even goedkoop vinden op het net. Er zijn overal diy'en te
vinden. Als je het zelf doet, dan weet je tenminste dat je niet alles in 7 haasten doet en dus geen componenten binnenin beschadigt waarvan de schade pas later boven water komt. Het enige waar ik wat huiverig voor zou zijn, is het vervangen van het scherm. Ik heb geen flauw idee of de namaakschermen even goed zijn als de schermen die Apple gebruikt en waarvan moet gezegd worden dat het qua kleuren en scherpte quasi perfect zit bij Apple.

Offline Laurent1602

• World Champion
« Reactie #3501 Gepost op: 24 december 2017, 13:26:28 »
Goed backupsysteem en WiFi -> Time Capsule lost beide problemen op ;)

En de verkoper die geen duidelijke uitleg over het verschil tussen FusionDrive en een gewone harde schijf kan geven is inderdaad niet goed bezig, maar sowieso kan je geen onmiddellijke respons verwachten van een gewone HDD, die kunnen dat gewoon niet zoals een SSD dat kan. Al bij al bij de goeie Mac voor je beland zo te horen dus das al iets, spijtig dat je het zelf hebt moeten uitzoeken, dat dan weer wel inderdaad. Maar ik denk niet dat je die lijn dan ook onmiddellijk kan doortrekken naar alle winkels en verkopers van Premium Resellers. Uiteraard zou in een ideale wereld iedere verkoper en iedere reseller een fantastische uitleg moeten geven, maar t zijn ook maar mensen die soms een mindere dag hebben. Maar ik begrijp zeker dat als je een slechte ervaring hebt gehad, ik gelijk wat mag schrijven hier, een tweede kans voor een winkel/verkoper moet verdiend worden wat hier inderdaad niet helemaal het geval was als het zo gegaan is.

Offline M-Power

• Medewerker
  • World Champion
« Reactie #3502 Gepost op: 30 december 2017, 21:56:23 »
Apple geeft fikse korting op iPhone-batterijen na klachten over opzettelijk vertragen oudere toestellen :

https://www.demorgen.be/technologie/apple-geeft-fikse-korting-op-iphone-batterijen-na-klachten-over-opzettelijk-vertragen-oudere-toestellen-b8b48e6a/

Offline Midnight1983

• Grand Prix Winner
  • Konijnen mee het snuitje tegen den draad
« Reactie #3503 Gepost op: 3 januari 2018, 11:04:09 »
Apple geeft fikse korting op iPhone-batterijen na klachten over opzettelijk vertragen oudere toestellen :

https://www.demorgen.be/technologie/apple-geeft-fikse-korting-op-iphone-batterijen-na-klachten-over-opzettelijk-vertragen-oudere-toestellen-b8b48e6a/

Dan heb ik mijn 6 2weken te vroeg verkocht...
Ach ja, na 3 jaar een zorgeloos toestel gehad te hebben mag ik niet klagen  ;D

Offline M-Power

• Medewerker
  • World Champion
« Reactie #3504 Gepost op: 9 februari 2018, 22:48:53 »
“Grootste lek in de geschiedenis”: vrees voor misbruik nadat geheime Apple-code op het internet belandt :

http://www.gva.be/cnt/dmf20180209_03348730/grootste-lek-in-de-geschiedenis-vrees-voor-misbruik-nadat-geheime-apple-code-op-het-internet-belandt