Auteur Topic:  Waar werken jullie?  (gelezen 62527 keer)

Offline Ben.

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
Re: Waar werken jullie?
« Reactie #690 Gepost op: 7 juni 2017, 09:08:18 »

Exxon heeft daar een mooi systeem voor , daar krijgt iedereen kansen om zich te ontwikkelen in andere functies.
Moet wel toegeven dat dat ooit op een stoelendans lijkt.  8)

Stoelendans of niet, dit is wel hoe het vroeger altijd ging. Ergens starten onderaan de ladder en jezelf opwerken.  Niets mis mee vind ik!
En als je bij wijze van spreke 40 jaar ergens werkt kan ik wel snappen dat je ooit eens zin krijgt om eens afwisseling te hebben.

Niet persé opwerken dan maar eens iets anders te proberen. Het is dan tof dat dit binnen dezelfde firma kan.  :thumbsup:

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #691 Gepost op: 7 juni 2017, 13:00:48 »
Als het hier bij mij in den beton niet verder gaat, zal ik verder zoeken.

Maar dat van de jeugd van 9till5 is spijtig genoeg waar.. velen willen niet overwerken en vroeg beginnen en alles krijgen en zo weinig mogelijk werken.
Als ik me goed voel in een bedrijf, dan zal ik mij altijd willen opwerken en meehelpen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
E91 2009 318d : 248.xxx km -> SOLD - E36 1993 318i  : 145.xxx km -> SOLD -  E46 320i Touring : 173.xxx km  -> SOLD
F650 GS - GSF 650

Offline ThomasD

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
« Reactie #692 Gepost op: 11 januari 2018, 23:19:04 »
nettolonen vergelijken is redelijke onzin ,

het enige wat je naast elkaar kan leggen is je bruto belastbaar over een heel jaar

edit , enkel zij die voor ne baas werken   ^-^
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2018, 23:31:09 door ThomasD »

Offline integrale

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #693 Gepost op: 12 januari 2018, 14:28:50 »
Ik ben de winkelverantwoordelijke bij Dewit Wines in Overijse, sinds toch al 7jaar en een paar maanden
“I think that cars today are almost the exact equivalent of the great Gothic cathedrals; I mean the supreme creation of an era, conceived with passion by unknown artists, and consumed in image if not in usage by a whole population which appropriates them as a purely magical object.”
― Roland Barthes

Offline pukkie007

• Pole Position
« Reactie #694 Gepost op: 12 januari 2018, 14:58:48 »
nettolonen vergelijken is redelijke onzin ,

Lijkt mij niet.

Netto loon + belastingbrief lijken mij de beste cijfers om vergelijkingen te maken. Niet dat ik iedereen zijn pré wil weten natuurlijk.  ;)

On topic: huisman sinds 8 jaar.

Offline ADW1

• Pole Position
« Reactie #695 Gepost op: 12 januari 2018, 15:05:35 »
3 jaar bij volvo trucks :-*
BMW 320CI e46 M Sport - BMW 118D e87 - BMW 320D e92 M Sport - Audi S3 8V Berline - Volkswagen Golf 7 GTI Performance Edit - BMW 335D e92 M Sport -
BMW 335I e92 M Sport

Offline fonny

• Premium Member
  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #696 Gepost op: 12 januari 2018, 16:56:33 »
Lijkt mij niet.

Netto loon + belastingbrief lijken mij de beste cijfers om vergelijkingen te maken. Niet dat ik iedereen zijn pré wil weten natuurlijk.  ;)

On topic: huisman sinds 8 jaar.

Hola, das out of the box. Bevalt dat wat?
Live your life.

Offline pukkie007

• Pole Position
« Reactie #697 Gepost op: 12 januari 2018, 17:29:10 »
Hola, das out of the box. Bevalt dat wat?

Ik hoor mijn vrouw toch niet klagen, Fonny. Wat huishouden, beetje beurs, paar uur pc, nog wat sporten tussendoor. Ook mijn dagen geraken gevuld.  8)

Offline Bananenman

• Moderator
  • Crashed!
« Reactie #698 Gepost op: 13 januari 2018, 05:03:12 »
Ik hoor mijn vrouw toch niet klagen, Fonny. Wat huishouden, beetje beurs, paar uur pc, nog wat sporten tussendoor. Ook mijn dagen geraken gevuld.  8)
Daytrader?  :D
Daily: Kia Soul 1.6crdi
Motorrad: BMW F650

Offline pukkie007

• Pole Position
« Reactie #699 Gepost op: 13 januari 2018, 08:58:56 »
Daytrader?  :D

Als brave huisvader zou dat niet de juiste keuze zijn, Bananos.

Heb het ook gelezen van uw eend. Damn gast, serieuze set-back. Goed dat de banaan nog intact is. Onwards and upwards ! Good luck, lad.

Offline Bananenman

• Moderator
  • Crashed!
« Reactie #700 Gepost op: 13 januari 2018, 09:57:13 »
Als brave huisvader zou dat niet de juiste keuze zijn, Bananos.

Heb het ook gelezen van uw eend. Damn gast, serieuze set-back. Goed dat de banaan nog intact is. Onwards and upwards ! Good luck, lad.
:toofunny: :banana:
Da was ne goeie  ;D En mercikes man  ^-^
Daily: Kia Soul 1.6crdi
Motorrad: BMW F650

Offline volonte

• * Board Sponsor *
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • Volonte
« Reactie #701 Gepost op: 25 januari 2018, 14:15:19 »
Cras Woodshops  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

2016 Vdub passat 1.6 firmahok
2003 E46 318d babytransporter
1994 Nissan skyline GTR R32  --FOR SALE--

Offline arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #702 Gepost op: 25 januari 2018, 15:18:51 »
Cras Woodshops  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Aha, daar ben ik van de zomer nog geweest. Geflitst op den terugweg :(
BMW 2017 K1600GTL
Volvo 2016 XC90 T8 R-Design

Offline jan.van.gent

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #703 Gepost op: 25 januari 2018, 15:22:49 »
Niet meer werkzaam aan de KU Leuven.
Nu aan het werk voor Capsugel (Bornem)

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline volonte

• * Board Sponsor *
  • World Champion
  • Volonte
« Reactie #704 Gepost op: 25 januari 2018, 15:51:36 »
Aha, daar ben ik van de zomer nog geweest. Geflitst op den terugweg :(

In welke vestiging?

2016 Vdub passat 1.6 firmahok
2003 E46 318d babytransporter
1994 Nissan skyline GTR R32  --FOR SALE--

Offline Monky

• Premium Member
  • Crashed!
  • Freude am Fahren
« Reactie #705 Gepost op: 25 januari 2018, 16:11:29 »
Nu mijn laatste week bij 'Brantegem' als werkvoorbereider.
Vanaf maandag bij 'Carrier' - binnendienst sales.

Nu al dikke 3 jaar later en sinds juni 2017 de stap gemaakt naar buitendienst/vertegenwoordiger.
The Daily  -  F20 125d      
The Oldie  -  E30 318iS

Offline Monky

• Premium Member
  • Crashed!
  • Freude am Fahren
« Reactie #706 Gepost op: 25 januari 2018, 16:12:43 »
Niet meer werkzaam aan de KU Leuven.
Nu aan het werk voor Capsugel (Bornem)

Is dat nu nog van Pfizer?
Heb er ook nog wat projectjes lopen  ;D
The Daily  -  F20 125d      
The Oldie  -  E30 318iS

Offline Momenol

• Premium Member
  • Trade Count: (+10)
  • Crashed!
  • Momenol Images
    • Owner of Momenol Images
« Reactie #707 Gepost op: 25 januari 2018, 16:20:32 »
Sinds vorig jaar ben ik CEO, oprichter, creatief directeur, manager, boekhouder en fotograaf van mijn eigen bedrijf Momenol Images  :greddy:
Ik hou mij voornamelijk bezig met motorsport fotografie, zowel editoriaal/pers als commercieel. Nationaal en Internationaal.
The Racecar  - BMW E36 325i            The Oldie     -  E30 316i
The Roofless - Mazda MX-5 10th AE   The Blower   - Audi S4 B5
The Boiler     - BMW E39 530D   The Rotary    - Mazda RX8
The Italian     - Alfa 1.9 JTDm   That other Boiler    - BMW E91 320D

Offline jan.van.gent

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #708 Gepost op: 25 januari 2018, 16:21:14 »
Is dat nu nog van Pfizer?
Heb er ook nog wat projectjes lopen  ;D
Nope, al een 10+ jaar al niet meer van Pfizer.
De laatste 10 jaar waren ze van KKR (investeringsgroep).
Nu sinds deze zomer vallen ze onder Lonza (Zwitserse farma/bio reus)

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline Wesl

• Qualifying
  • Be Happy !!
    • BMW F30 - Alpinweiss - KW V1 - Wrapped
« Reactie #709 Gepost op: 29 januari 2018, 11:32:53 »
Sinds 2004 al aant werk bij Oben Nv (Aluminium ramen & deuren) in Zonhoven als Projectleider ...  ;)
Zaak van m'n vader btw ...

Offline Danny65

• Pole Position
« Reactie #710 Gepost op: 29 januari 2018, 11:50:24 »
3 jaar bij volvo trucks :-*

Waar sta je in Volvo Trucks?

Offline ADW1

• Pole Position
« Reactie #711 Gepost op: 29 januari 2018, 14:24:59 »
Waar sta je in Volvo Trucks?
Cabtrim, in logistiek. Zit je ook bij de trucks? :D
BMW 320CI e46 M Sport - BMW 118D e87 - BMW 320D e92 M Sport - Audi S3 8V Berline - Volkswagen Golf 7 GTI Performance Edit - BMW 335D e92 M Sport -
BMW 335I e92 M Sport

Offline Danny65

• Pole Position
« Reactie #712 Gepost op: 30 januari 2018, 12:29:59 »
Cabtrim, in logistiek. Zit je ook bij de trucks? :D

Ja,in BTC  ;)
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2018, 12:12:52 door Danny65 »

Offline ADW1

• Pole Position
« Reactie #713 Gepost op: 5 februari 2018, 13:42:36 »
BMW 335I e92 M Sport

Offline Gianni

• Qualifying
« Reactie #714 Gepost op: 24 februari 2018, 15:31:20 »
Dentsplysirona

CAD designer/CAM Programmer van titanium en cobalt-chroom implant structures.  Vooral dentaal, maar af en toe een neus/oog/oor kan ook.
structuren worden gefreesd, maar tegenwoordig vooral 3D geprint.

... BMW F22 Coupé ...
... BMW E92 Coupé ...

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #715 Gepost op: 24 februari 2018, 19:14:14 »
Dentsplysirona

CAD designer/CAM Programmer van titanium en cobalt-chroom implant structures.  Vooral dentaal, maar af en toe een neus/oog/oor kan ook.
structuren worden gefreesd, maar tegenwoordig vooral 3D geprint.

Zijn eigenlijk kleine kunstwerkjes als je weet hoe dat moet passen in het kaakbot enzomeer. Alleen jammer dat het nog zoveel geld kost. Richtprijzen zijn 2000 euro per tand voor implantaten (maar reken maar op 2500).  :)

Offline Gianni

• Qualifying
« Reactie #716 Gepost op: 24 februari 2018, 19:28:48 »

Zijn eigenlijk kleine kunstwerkjes als je weet hoe dat moet passen in het kaakbot enzomeer. Alleen jammer dat het nog zoveel geld kost. Richtprijzen zijn 2000 euro per tand voor implantaten (maar reken maar op 2500).  :)

Inderdaad, aan een volledige kaak teken je al snel anderhalf uur. Dat moet natuurlijk allemaal betaald worden.
En wat jij noemt is per implantaat ( ik weet de prijzen niet vanbuiten ). Je moet rekenen de prijs van de structuur voor een volledige kaak zonder de implantaten zit ook al snel aan 2000 euro. ze zetten ook geen 12 implantaten in een kaak he, meestal 4 of 6 voor een volledige kaak.
Al zijn het de tandartsen die de meeste kosten aanrekenen. Als je er niets van kent kan je je echt in het zak laten zetten en kwalitatief slecht werk krijgen. Wat ik soms moet tekenen, door slecht geplaatste implantaten, je wilt het niet weten. Mensen die voor de rest van hun leven gekl***t zijn.
Er zijn natuurlijk ook labo's en tandartsen die altijd kwalitatief goed werk afleveren. Maar als je er niets van kent, kan je echt serieus gekl***t zijn.

Als je al die kosten rekent zit je al snel aan een kleine auto qua prijs. Dus een extra verzekering voor tandzorg is toch meestal geen overbodige luxe hoor! :)
Ooit eens een structuur voor een half gezicht moeten tekenen ( oog,neus,mond). Heb het maar eens voor... echt erg.
... BMW F22 Coupé ...
... BMW E92 Coupé ...

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #717 Gepost op: 24 februari 2018, 21:55:48 »
Inderdaad, aan een volledige kaak teken je al snel anderhalf uur. Dat moet natuurlijk allemaal betaald worden.
En wat jij noemt is per implantaat ( ik weet de prijzen niet vanbuiten ). Je moet rekenen de prijs van de structuur voor een volledige kaak zonder de implantaten zit ook al snel aan 2000 euro. ze zetten ook geen 12 implantaten in een kaak he, meestal 4 of 6 voor een volledige kaak.
Al zijn het de tandartsen die de meeste kosten aanrekenen. Als je er niets van kent kan je je echt in het zak laten zetten en kwalitatief slecht werk krijgen. Wat ik soms moet tekenen, door slecht geplaatste implantaten, je wilt het niet weten. Mensen die voor de rest van hun leven gekl***t zijn.
Er zijn natuurlijk ook labo's en tandartsen die altijd kwalitatief goed werk afleveren. Maar als je er niets van kent, kan je echt serieus gekl***t zijn.

Als je al die kosten rekent zit je al snel aan een kleine auto qua prijs. Dus een extra verzekering voor tandzorg is toch meestal geen overbodige luxe hoor! :)
Ooit eens een structuur voor een half gezicht moeten tekenen ( oog,neus,mond). Heb het maar eens voor... echt erg.

Dat is vooral wat ik bedoel: het geld blijft plakken bij de tandarts en diens labopartner waar die mee samenwerkt.  :) Nu, voor wie op latere leeftijd geen zin heeft in een kunstgebit dan blijven eigenlijk enkel nog implantaten over. Het resultaat is natuurlijk het mooist en het is ook het meest praktisch, maar het kost wel een 2500 euro per tand (hoewel ze beweren dat het maar 2000 is, wat nog genoeg is). Ik kijk er dus over hopelijk nog vele jaren alleszins niet naar uit en mijn portefeuille ook niet. Die tandverzekering dekt normaal ook maar een 1000 euro per jaar, dacht ik. En elk jaar een tandje bijsteken (hehe) om te kunnen genieten van de slechts jaarlijks gelimiteerde terugbetaling is ook nogal lastig omdat je toch al gauw ver een jaar bezig bent. Kaakbot moet geboord worden en soms verbreed worden of aangedikt met weet ik veel waar ze het donormateriaal van pikken, dan een plaatafdruk tussendoor, dan paar maanden later pas de implanta(a)t(en) erin als ik niets vergeet en dan nog een paar maand later de tand(en) erop. Het is wel wat afzien voor de patiënt.

Hoe dan ook, het echt moeilijke werk wordt eigenlijk door mensen als jij uitgevoerd. Ik vraag me af hoe jullie dat zo fijn kunnen maken zoals je zelf aanhaalt ivm de helft van de botstructuur van een gezicht. Het is niet dat je zomaar even een afdruk van iemands gezicht kan pakken in ouderwets afdrukmateriaal zodat je een image hebt van de botstructuur. En zelfs met een CT scan lijkt het me nog altijd lastig om dat haarfijn te moeten construeren. Da's inderdaad supererg wat je trouwens omschrijft ivm dat dat bot van kaak en oog... Was wellicht het gevolg van kanker in het bot?

Offline Gianni

• Qualifying
« Reactie #718 Gepost op: 24 februari 2018, 22:06:19 »

Dat is vooral wat ik bedoel: het geld blijft plakken bij de tandarts en diens labopartner waar die mee samenwerkt.  :) Nu, voor wie op latere leeftijd geen zin heeft in een kunstgebit dan blijven eigenlijk enkel nog implantaten over. Het resultaat is natuurlijk het mooist en het is ook het meest praktisch, maar het kost wel een 2500 euro per tand (hoewel ze beweren dat het maar 2000 is, wat nog genoeg is). Ik kijk er dus over hopelijk nog vele jaren alleszins niet naar uit en mijn portefeuille ook niet. Die tandverzekering dekt normaal ook maar een 1000 euro per jaar, dacht ik. En elk jaar een tandje bijsteken (hehe) om te kunnen genieten van de slechts jaarlijks gelimiteerde terugbetaling is ook nogal lastig omdat je toch al gauw ver een jaar bezig bent. Kaakbot moet geboord worden en soms verbreed worden of aangedikt met weet ik veel waar ze het donormateriaal van pikken, dan een plaatafdruk tussendoor, dan paar maanden later pas de implanta(a)t(en) erin als ik niets vergeet en dan nog een paar maand later de tand(en) erop. Het is wel wat afzien voor de patiënt.

Hoe dan ook, het echt moeilijke werk wordt eigenlijk door mensen als jij uitgevoerd. Ik vraag me af hoe jullie dat zo fijn kunnen maken zoals je zelf aanhaalt ivm de helft van de botstructuur van een gezicht. Het is niet dat je zomaar even een afdruk van iemands gezicht kan pakken in ouderwets afdrukmateriaal zodat je een image hebt van de botstructuur. En zelfs met een CT scan lijkt het me nog altijd lastig om dat haarfijn te moeten construeren. Da's inderdaad supererg wat je trouwens omschrijft ivm dat dat bot van kaak en oog... Was wellicht het gevolg van kanker in het bot?

Dkv dekt 2500 per jaar, doe je behandeling eind van het jaar kan je in dec formulier indienen en in januari
 Daarom is het die periode heel druk bij ons.

Alles word bij ons gemaakt via afdruk en digitaal ingescand via een witlicht scanner. Op die scans kunnen wij tekenen. Dus ook van gezicht. Zoek maar eens imetric dental scan op.

Hier een verouderd filmpje van ons bedrijf. Toen was er nog geen 3d printing.

« Laatst bewerkt op: 24 februari 2018, 22:08:11 door Gianni »
... BMW F22 Coupé ...
... BMW E92 Coupé ...

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #719 Gepost op: 25 februari 2018, 03:39:59 »
Reeds een 16 tal jaar
Full continu ploegenarbeider in de pharmacie/chemie  in een 4 ploegenstelsel. 

Bij Capsugel ... tegenwoordig Lonza. 

Zoals de oude naam doet vermoeden maken ze bij ons lege 2 delige gelatine capsules

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk