Ik ben hier nieuw en wou even mijn E36 328i voorstellen waar ik sinds een paar dagen trotse eigenaar van ben.
Heb hiervoor een gele speedster (opel, geen porsche helaas) gehad maar was voor mij (en de vriendin) net te hard om van te genieten. Na 2 maanden heerlijk weer te hebben gehad heb ik dan toch maar besloten om voor het cruiser type te gaan maar wel met genoeg koppel.
Mijn oog was gevallen op een aantrekkelijke advertentie op autoscout. Auto bleek verkocht te worden door een online veilinghuis toegelegd op "petrolheads", maar dat tot op dat moment 0 verkopen had. Was eerst wat terughoudend om 1) iets via een veiling te kopen en 2) proefpersoon te spelen, maar toch gewoon de auto gaan bekijken (die bij de verkoper zelf bleef). Uiteindelijk heel goed gevoel eraan overgehouden; duidelijk geen vavato toestanden (en commissies).
De auto is origineel van Franse origine en werd door de vorige eigenaar gekocht bij Leitner (wat ook altijd wat geruststelling geeft). Auto staat eigenlijk volledig origineel en ben niet van plan om er iets aan te veranderen. Heb hem ook even op de brug gezet en lijkt allemaal prima.
Optielijst:
S710 M Sports Steering Wheel, Multifunction
S438 Fine Wood Trim
S481 Sports Seat
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S498 Headrests Mechanically Adjustable, Rear
S540 Cruise Control
S502 Headlight Cleaning System
S554 On-Board Computer V With Remote Control
S510 Headlight Vertical Aim Control
.. en deze werkt goed want heb direct geprobeerd toen ik ermee naar huis reed