Mijn Voertuig > G20

BMW G20 330e verlagen

(1/3) > >>

Dimi_S:
Sinds kort eigenaar geworden van mijn 2de G20 330e berline, deze keer met wat meer opties!
Omdat deze een M-pack heeft overweeg ik om wat extra modificaties te doen.
- spacers
- verlaging
- frontlip
- sideskirts

Hij heeft de adaptieve ophanging maar niet de verlaging van 10mm, blijkbaar doen ze dat niet af fabriek.

Heeft er iemand ervaring met het verlagen van een 330e met adaptieve ophanging?

Let me know! Thanks! In bijlage een foto van het pareltje  ^-^

M&M:
Prachtig kleurtje he! Hier staa. Er dacht ik toch een paar op het forum die deze verlaagd hebben. Even in de topics kijken, of zoekfunctie eens testen 😛

Tomassi:
Hoi,

Ben het zelf ook aan het bekijken. H&R heeft veren maar ik ben nog niet 100procent overtuigd of dit mooi tot zijn recht komt (ik heb de 19ers). Jij hebt de 20ers denk ik? Dan zou dat wel een mooie optie zijn evt. Ik volg in ieder geval het topic mee op! :thumbsup:

Dimi_S:

--- Citaat van: M&M op  9 juni 2022, 23:35:58 ---Prachtig kleurtje he! Hier staa. Er dacht ik toch een paar op het forum die deze verlaagd hebben. Even in de topics kijken, of zoekfunctie eens testen 😛

--- Einde van citaat ---
Thanks! Zeer tevreden van de kleur. Er zijn er inderdaad die een verlaging hebben maar dat is zonder de adaptieve ophanging. Zo goed mogelijk informeren en interactie is daarom de beste keuze 😁

zaij:
Ik heb h&r veren op adaptieve g21 m340ix. Geen enkel probleem ermee op 19

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie