De Werkplaats > ICE & Navigatie

[G2X] Geen Apple Carplay op nieuwe 320e

<< < (2/3) > >>

tom_il:
Vraag mij toch af wat de invloed is op de functionaliteit. 
Snelheid, functies ?

pvz:

--- Citaat van: Gré E36 op  2 mei 2022, 12:20:06 ---Heb het zelf voor op mijn leasewagen.

Deze ochtend contact gehad met de verkoper.
Normaal binnen de 2 weken zou de software update er moeten zijn.

Vanop afstand te installeren ofwel uurtje binnengaan bij de dealer.

Dus klopt wat uw concessie zegt.

--- Einde van citaat ---

Tegen juni zou er een software-update volgen volgens de verkoper, waardoor Apple CarPlay actief wordt... Fingers crossed !

DenDuiker:
Ik heb hetzelfde op mijn 520e die ik vorige week heb opgehaald.
Ook wachten op een software update. Zou volgens de dealer er zijn voor eind juni.
Maar Wifi werkt ook niet .... is er voor de update dan geen wifi nodig?

Ook problemen met de spraakcommando voor navigatie.
"Navigeer naar <een adres in NL>", dan start de navigatie meteen
"Navigeer naar <een adres in BE>", dan krijg ik een boodschap dat ik "Stad, straat, nr" moet ingeven. en iets van "N A T en O B U". God mag weten wat dat betekent.

Hopelijk zit dat mee in die update

M-Power:
Ik vrees dat jullie er met een software-update niet zullen geraken , hieronder een link naar een artikel dat zegt dat er een chip ontbreekt waardoor Carplay en Android Auto niet werken :

https://mashable.com/article/bmw-carplay-android-auto

Iksree:

--- Citaat van: M-Power op 13 mei 2022, 02:01:07 ---Ik vrees dat jullie er met een software-update niet zullen geraken , hieronder een link naar een artikel dat zegt dat er een chip ontbreekt waardoor Carplay en Android Auto niet werken :

https://mashable.com/article/bmw-carplay-android-auto

--- Einde van citaat ---
:iono:

so it had to switch to a different chip, which doesn't support CarPlay and Android Auto.
The good news is that the functionality will be enabled eventually, following a software update. Said update is coming "by the end of June at the latest," said the company.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie