Mijn Voertuig > F3X

2016 - F31 - 320dA

(1/3) > >>

KenM3:
De nieuwe daily, die de Citroën Nemo lichte vracht heeft vervangen, een 320da LCI van 2016 met 63000km en toch wel een hoop leuke opties en mag nu na bijna 3 maanden in gebruik te hebben zeker niet klagen  :thumbsup:

M&M:
Veel meer moet ne mens in feite niet hebben he!
Sportpakket, automaat.. 
En wat zijn hier nog de plannen mee😅

erq:
aha! Toch een (hele) knappe F31 gevonden  ^-^

Enjoy!

Bananenman:
Topdaily ;-)

Waar is de tijd dat ik nog Style 32's ben gaan kopen bij jou, en dat mij Volvo V70 het begaf  :toofunny:

KenM3:
Bovenstaande intro was eigenlijk afkomstig van mijn ander topic en verplaatst door de moderator, nu geen probleem was toch al aan t twijfelen voor een topic te starten.

Zal de voorstelling dan een beetje uitgebreider doen...aantal maanden geleden was de kogel door de kerk, de lichte vracht Nemo was me na een 2tal jaar toch wat te basic geworden en de zoektocht gestart naar een touring (moet nog een beetje praktisch zijn  ;) ).
Keuze qua model was voor mij vrij eenvoudig, de 5-serie vind ik "te groot & te weinig sportief rijden" dus deze viel al af. Het nieuwe model nog te duur en eigenlijk heb ik nooit echt een klik gehad met dit model, net als met de E9X serie.

Motorisatie was al iets moeilijker, zeker een diesel voor de rijcultuur en als daily perfect qua verbruik. Zoektocht ging eerst van D3/330d uiteindelijk naar de 325d omdat de F31 325da die ik vroeger had wel meer dan ok was en uiteindelijk gestrand bij een 320da 😂

Ik had de luxe om toch redelijk specifiek naar kleur, kmstand en uitrusting te zoeken daar ik toch niet onmiddellijk één nodig had.

Must haves in het begin waren:
Niet te gek qua kmstand/ of een bewezen goed onderhouden wagen, liefst nog beide  ;D
M pakket
Automaat
Open dak
Head-up
prof navi
leder interieur met zetelverwarming
een onderhoudsvriendelijke buitenkleur

Nice to haves

Lederen individual merino interieur in zwart/mokka of iets dergelijks uitgezonderd wit
Harman Kardon
19" velgen
sportremmen

Een aantal keren bijna gaan zien, enkele exemplaren net gemist...water bij de wijn leek nodig  :wiggleyes:

Daarna deze tegengekomen en eigelijk direct aangetrokken tot de uitrusting en kleurencombo, doch kleinere motorisatie dan initieel gedacht   :-\
Wel met de "nieuwere" B48 motor en net 62000km gereden, dat toch zeer weinig is voor een 2016.
Na contactname bleek de auto al reserveerd, doch na een week even terug contact opgenomen en er bleek een probleem met de lening te zijn...doch een andere geïntereseerde was me nog voor dus...uiteindelijk heeft de verkoper me dan toch gecontacteerd omdat nr2 niet kon langskomen.

Heel aangename en eerlijke verkoper, zelf premium gekocht bij BMW in DE doch als motard en nog een andere familiewagen deed deze eigenlijk te weinig km en ze konden het geld beter voor iets anders gebruiken.
Algemene staat en een korte testrit waren genoeg (zelfs in de pleurende regen  :-[ ) en de wagen gekocht.

Qua opties goed uitgerust, ik ben content al zal ik toch wel een aantal dingen toevoegen en veranderen in  de toekomst.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie