De Werkplaats > ICE & Navigatie

[ALG] BMW Drive Recorder

(1/2) > >>

sebatj-E87:
Beste,

Vraag omtrent x3
Heb de mogelijkheid om via de bmw app store de functie Drive recorder bij tekopen , ik neem aan na wat op zoekwerk dat dit wel nog handig lijkt tezijn wanneer er iets gebeurd.
Nu was ik even benkeuwd naar mensen hun ervaringenů
Is het de moeite deze. Bij tekopen?

Hego:
Via bmw connected drive kan je dit voor 15 EUR aankopen en 1 maand gebruiken.

Ik had het ook niet aangevinkt als optie maar ga het denk ik toch eens een maandje proberen. Want ik betrap me er wel eens op dat ik soms mijn smartphone neem om een bepaalde situaties vast te leggen, al dan niet stilstaand. Voor 15 Eur kan je nu ook niet sukkelen om dit eens te testen.

midas:

Je moet wel zeker zijn dat desbetreffende wagen ook voorzien is om deze optie (over the air)uit te voeren.
Waarschijnlijk kan je het VIN ingeven in de connected-drive shop om dit te controleren.

sebatj-E87:

--- Citaat van: midas op 11 maart 2022, 14:11:29 ---Je moet wel zeker zijn dat desbetreffende wagen ook voorzien is om deze optie (over the air)uit te voeren.
Waarschijnlijk kan je het VIN ingeven in de connected-drive shop om dit te controleren.

--- Einde van citaat ---
De wagen is uitgerust voor deze optie’s
Heb namelijk een demo wagen gekocht dus kan deze nog nadien bij kopen…
Was even benieuwd naar andere hun ervaringen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geronimooo:
Het is idd leuk om een bepaalde situatie vast te leggen, of om een stuk op te nemen op een mooie weg in de bergen ofzo. Een nadeel vind ik dat je de bestanden via usb uit je wagen moet halen, handiger zou bv zijn via de app, maar dit lukt niet (of heb ik nog niet gevonden hoe)
De wagen neemt tijdens het rijden constant op, zodat bij een eventueel ongeval je tot 20 seconden voor de impact de situatie op beeld kan zien tot 20 sec na de impact

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie