Mijn Voertuig > E46

1999 - E46 - 316i Sedan - Project!

(1/9) > >>

CSWorkZ:
Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben namelijk 20 jaar en zal dit jaar afstuderen als bachelor in de autotechnologie te VIVES kortrijk.
Enkele jaren geleden kreeg ik het idee om een project te starten...

Bij deze een voorstelling van mijn eerste wagen, namelijk een BMW E46 316i Sedan met de niet zo gewilde M43TUB19 motor met 105Pk en 160Nm koppel :/ .

Ik heb in 2017 deze 316i op de kop kunnen tikken als project om te leren sleutelen aan een auto, ik studeerde autotechnologie in het VTI van Waregem en vond het een tof idee om een project auto te kopen om wat aan te sleutelen. Echter is dit wat uit de hand gelopen en is dit een project geworden die nog altijd bezig is. Velen van jullie zullen denken waarom een 316i, wel dit is vrij simpel. Dit is mijn eerste wagen en voor de verzekeringen scheelde dit wat. alsook de M43TUB19 motor bleek na wat opzoekwerk een iets wat betrouwbare motor te zijn in vergelijking met de N type motoren... . Dit mocht ik natuurlijk niet geloven en zal later in mijn post het tegendeel bewijzen.

Er zit namelijk veel te veel tijd en geld in deze wagen om er nu mee te stoppen, ook deze wagen ga ik nooit verkopen en ik zal er proberen alles aan te doen om deze in het bezit te houden. Het zou zonde zijn om deze namelijk te verkopen.

We zullen eens terugreizen in de tijd naar 21 april 2017 wanneer ik eigenaar werd van deze BMW E46 316i met 177000km op de teller.

Deze 316i was in het begin vrij origineel op wat alieexpress angel eyes en pook na...

De optielijst van deze wagen is:
- Manueel
- Kleur: Cosmos-schwarz - 303
- Upholstery: Stoff Flock "raute"/anthrazit - E3AT
- Model Designation, Deletion
- Glas Roof, Electric
- Warning Triangle
- Smokers Package
- Through-load System
- Foglights
- Automatic Air Conditioning
- Speedometer With Kilometer Reading
- Radio Bmw Reverse
- Germany Version
- Europe/dealer Directory
- German / On-board Documentation